کد خبر : 1501962 | 12 بهمن 1396 ساعت 17:01 | 18K بازدید | 0 دیدگاه

هر هفته 7 غایب داریم؛

فیروز کریمی: سیاه‌جامگان بازی را سنگین کرد

سرمربی تیم گسترش فولاد موقعیت سیاه جامگان در جدول را عامل کیفیت پایین بازی قلمداد کرد.

فیروز کریمی: سیاه‌جامگان بازی را سنگین کرد

به گزارش "ورزش سه"، فیروز کریمی سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز پس از تساوی تیمش مقابل سیاه جامگان در کنفرانس خبری اظهار داشت: سیاه جامگان در آستانه سقوط است و باید حق بدهیم حتی یک امتیاز بیرون از خانه برای آنها می تواند گره گشا باشد. به همین دلیل آنها بازی را سنگین کردند. هر توپی که نصیب بچه های ما می شد، دو سه بازیکن برای گرفتنش اقدام می کردند و با تمام قوا بازی می کردند. ما هم نیمه دوم مقابله به مثل کردیم و دوندگی را در دستور کار قرار دادیم. این دوندگی ها و بازی فیزیکی که صورت گرفت، منجر به انجام 4 تعویض اجباری برای دو تیم شد. ما فقط تعویض سوممان تاکتیکی بود و 2 تعویض را یا در نیمه اول و یا به دلیل مصدومیت انجام دادیم.

 

سرمربی گسترش ادامه داد: تعداد بازیکنان بزرگسال تیم ما محدود است و دور دادن به جوان ها نیز ضوابطی دارد. یعنی شما باید نتیجه را جلو باشی، به تیم حریف مسلط باشی، در زمین خودت بازی کنی، پستی که در آن بازیکن جوان را به کار می گیری پوشش داده شده باشد، در پست تاثیرگذار از جوان ها استفاده نکنی، جو بازی متشنج نباشد و مسئله ای پیش نیامده باشد و خیلی ضوابط دیگر که در مجموع 18 مورد می شود. ما در دو سه بازی اخیر مجبور شدیم بازیکنی که به داخل زمین فرستادیم را در نیمه اول تعویض کنیم. شاید تعجب آور باشد اما بازیکنی که در دقیقه 35 نمی تواند کارهای تاکتیکی را انجام دهد، قطعا در دقیقه 60 از آن هم بدتر خواهد شد. برای اینکه هم تیم از دست نرود و هم بازیکن، مجبور می شویم جوان ها را تا جایی که بازیشان خراب نشده، زود تعویض کنیم. امروز هم مثل بازی های گذشته از بازیکنان تیم امید، خرم الحسینی و نیما مختاری را بازی دادیم. مصطفی سالاری هم از تیم امید ما در این بازی حضور پیدا کرد. یعنی شاید اگر به کل لیگ نگاه کنید، ما تنها تیمی باشیم که 3 بازیکن سهمیه امید در زمین دارد.

 

کریمی در خصوص افت نسبی کیفیت بازی تیمش در هفته های اخیر گفت: مصدومیت ها و بازی های سنگین نیم فصل دوم باعث شد امروز بازیکنان تاثیرگذار مثل یوسف سیدی، اسماعیل فرهادی و رضا خالقی فر را به همراه نداشته باشیم. از 18 نفر بزرگسالان ما هنوز دو جای خالی داریم. هر بازی یک بازیکن 3 اخطاره داریم. 2 مصدوم سنگین و یک مصدوم سبک هم داریم که به اضافه گلر ذخیره می شود 7 بازیکن که اگر از 18 نفر کم کنید همان یازده بازیکن می شود و متوجه حرف من می شوید که می گویم بازیکنان ما محدود هستند. از بین جوانان هم از سالاری راضی بودم و هم خرم الحسینی و مختاری. از هفته های آینده با اضافه شدن بازیکنان مصدوم فوتبالی به مراتب بهتر از این و شبیه نیم فصل اول ارائه می دهیم که در کنار بازی های زیبا یک فوتبال امتیازآور و تماشاگرپسند باشد.

دیدگاه‌ها