کد خبر : 1501969 | 12 بهمن 1396 ساعت 16:41 | 11.3K بازدید | 0 دیدگاه

آماده‌تر و حرفه‌ای‌تر از قبل برمی‌گردم؛

حسن‌زاده: هشت ماه مصدومیت مثل خواب یا مردن بود

مهاجم تیم سپاهان که کم کم آماده بازی می شود، می گوید که باور اینکه اینقدر از فوتبال دور بوده برایش سخت است.

حسن‌زاده: هشت ماه مصدومیت مثل خواب یا مردن بود

مسعود حسن زاده مهاجم تیم فوتبال سپاهان که در اردیبهشت ماه سال جاری با بدشانسی در بازی ماقبل پایانی برابر تراکتورسازی با پارگی رباط صلیبی روبرو شد، در گفتگو با "ورزش سه" در مورد شرایط این روزهای خود گفت:  راستش خیلی دوست داشتم بعد این همه مدت سختی کشیدن مصاحبه ای انجام بدهم. مصدمیت در فوتبال برای هر کسی ممکن است پیش بیاید، که متاسفانه برای من اتفاق افتاد اما همیشه خداراشکر می کنم و این موضوع را به پای سرنوشت می گذارم.


وی ادامه داد: در این مدت که حدود 8 ماه از آن می گذرد، همه چیز برایم مثل خواب و مردن بوده است؛ اصلا باور نمی کنید که ممکن است به یکباره اینقدر از فوتبال دور شوید؛ این مدت برایم خیلی سخت بوده ولی در عین سختی تلاش و کوشش خودم را دریغ نکردم.


حسن زاده در ادامه با تشکر از پزشکان و افرادی که در این مدت کنار او بودند، افزود: تیمی متشکل از بهترین فیزیوتراپ، بدنساز، ماساژر و.. را در کنار خودم داشتم و سعی کردم به بهترین نحو بازتوانی خودم را انجام بدهم.


مهاجم تیم سپاهان در مورد زمان بازگشت به تمرینات گروهی سپاهان ادامه داد: در مورد این که هنوز به صورت جدی به تمرینات اضافه نشدم، مشورت با دکتر کیهانی جراحم بوده، که در این مدت زحمات زیادی برای من کشیدند و ایشان صلاح دانستند که تا 9 ماه بعد از عمل جراحی بازی نکنم؛ ضمن اینکه در نظر داشته باشید که من از ناحیه رباط صلیبی، رباط داخلی و مینیسک دچار پارگی بودم و عمل سخت و بازتوانی خیلی سختی داشتم.
حسن زاده در مورد بازگشت مقطعی به تمرینات و دلیل ترک مجدد تمرینات گروهی بیان کرد: خب کمی درد داشتم و وقتی این موضوع را با پزشکم میان گذاشتم، از فشار تمرینات کم کردند. خداروشکر تا الان همه چیز خوب بوده و تمام سعی خودم را می‌کنم که هرچه زودتر بازی کنم. بعد از مصدومیتم وارد دنیای جدیدی از لحاظ حرفه ای شده ام و حرفه ای تر هم رفتار می کنم. آماده تر از گذشته خواهم آمد و می خواهم جبران کنم و جواب محبت باشگاه سپاهان و هوادارهای خوبمان را بدهم.


مهاجم فصل گذشته سایپا در مورد تغییراتی که در کادر فنی سپاهان رخ داده، خاطرنشان کرد: تغییرات در تیم به هر حال نظر باشگاه بود و آقای کرانچار هم زحمت زیادی کشیدند و از ایشان تشکر می کنم.

 

وی در مورد انتخاب منصور ابراهیم زاده به عنوان سرمربی جدید تیم اضافه کرد: انتخاب آقای ابراهیم زاده هم خیلی خوب بود، چون همه از ایشان شناخت دارند و ذوب آهن را نایب قهرمان آسیا کرده اند.  حتما با دانشی که دارند، می توانند به تیم کمک کنند و از همه ی هواداران عزیزمان می خواهم که تیم را همچنان حمایت کنند، هر چند که با این نتایج شرمنده هستیم اما تمام دل خوشی بازیکن ها هواداران پرشور سپاهانی هستند و امیدوارم که بتوانیم نتایج بهتری بگیریم و در جدول جایگاه بالاتری داشته باشیم.


حسن زاده در پایان در مورد دیدار برابر پرسپولیس که روز آینده برگزار می شود، عنوان کرد: تیم ما با همه وجود به تهران آمده است و مطمئن باشید با تمام احترامی که برای حریف قائل هستیم با دست پر به اصفهان بر می گردد.  البته من از بازی با پرسپولیس همیشه خاطرات خوشی دارم و چند گل سه امتیازی به این تیم زده ام.

دیدگاه‌ها