کد خبر : 1502085 | 13 بهمن 1396 ساعت 11:18 | 66.1K بازدید | 0 دیدگاه

ابهام در چند پست مختلف؛

ترکیب احتمالی پرسپولیس برای بازی با سپاهان

پس از مدت ها محرومیت، مصدومیت و فقر بازیکن، برانکو این بار با دست پر وارد زمین خواهد شد.

ترکیب احتمالی پرسپولیس برای بازی با سپاهان

به گزارش "ورزش سه"، قرمزپوشان پایتخت امروز به مصاف سپاهانی می روند که منصور ابراهیم زاده را روی نیمکت دارد. آن ها اگرچه شناختی نسبت به تیم او ندارند اما ملزم به پیروزی در این مسابقه هستند چرا که با کسب 3 امتیاز می توانند به قهرمانی نزدیک و نزدیک تر شوند.

 

اما برانکو کدام 11 بازیکن را وارد زمین می کند؟! علیرضا بیرانوند دروازه بان پرسپولیس خواهد بود و شجاع، سیدجلال و انصاری قطعا در ترکیب هستند و باتوجه به عملکرد محرمی در دو بازی قبلی، احتمالا او دفاع راست پرسپولیس است.

 

در خط هافبک برانکو باید به یک سوال پاسخ دهد: 442 لوزی یا خطی؟! پروفسور در این دیدار پتانسیل استفاده از ترکیب لوزی را دارد اما باتوجه به شرایط موجود و نتایج بازی های قبلی، به احتمال زیاد انتخاب برانکو، خط هافبک خطی خواهد بود.

 

باتوجه به بازگشت کمال کامیابی نیا و آمادگی احمد نوراللهی، احتمال نیمکت نشینی حسین ماهینی وجود دارد؛ اما محسن ربیع خواه پس از نمایش های دلپذیر، همچنان در ترکیب خواهد بود.

 

امیری بعد از طی کردن یک جلسه محرومیت هافبک چپ است؛ اما در سمت راست ابهام های زیادی وجود دارد. محسن مسلمان، فرشاد احمدزاده و بشار رسن گزینه های موجود برای این پست هستند؛ اما به نظر نمی رسد در این سیستم، برانکو از فرشاد استفاده کند. رسن نیز هنوز آمادگی گذشته را ندارد و احتمال بازی مسلمان بیشتر از بقیه است.

 

گادوین منشا و علی علیپور در خط آتش به میدان می روند و تقریبا هیچ احتمال دیگری در خصوص این قسمت از زمین وجود ندارد.

دیدگاه‌ها