کد خبر : 1502103 | 13 بهمن 1396 ساعت 11:11 | 18.2K بازدید | 0 دیدگاه

پرسپولیس – سپاهان؛ از قهر طارمی تا پنالتی جهانی

پرسپولیس و سپاهان همواره دیدارهای جذابی را مقابل یکدیگر به نمایش گذاشته‌اند و به نظر می‌رسید امروز نیز حاضران در استادیوم آزادی دیداری جذاب را شاهد باشند.

پرسپولیس – سپاهان؛ از قهر طارمی تا پنالتی جهانی

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس امروز برای دستیابی به امتیاز 51 در استادیوم آزادی به مصاف سپاهان خواهد رفت و این در حالی است که سپاهان نیز برای فرار از برچسب گزینه سقوط به دنبال امتیاز از برزخ آزادی است. 


در این بین آخرین دیداری که دو تیم در استادیوم آزادی برگزار کردند با حواشی زیادی همراه شده است. از پنالتی سوآرزی – مسی با نقش آفرینی مهدی طارمی و رامین رضاییان تا قهر آقای گل پرسپولیس که بعد از دومین پنالتی جنجالی و در شرایطی که این بار انتظار داشت رامین رضاییان آن را به او بسپارد و با ممانعت این بازیکن همراه شد و به همین دلیل به وسط زمین رفت و نشست. 


احسان حاج صفی که در آن بازی به پنالتی پرسپولیس به شدت اعتراض داشت از سوی داور بازی از زمین اخراج شد تا آخرین تقابل دو تیم در استادیوم آزادی با صحنه‌های عجیب، جنجالی و جالب توجهی همراه باشد. طارمی و رامین رضاییان با این پنالتی که به سبک ستارگان بارسلونا به ثمر رسیده بود، توجه رسانه‌های اسپانیایی را نیز به خود جلب کرده بودند و البته در دیدار امروز نه خبری از رامین رضاییان است و نه مهدی طارمی و احسان حاج صفی و اکنون هر سه نفر آنها لژیونر شده و از فوتبال ایران رفته‌اند.

دیدگاه‌ها