کد خبر : 1502105 | 13 بهمن 1396 ساعت 12:08 | 19.6K بازدید | 0 دیدگاه

کاپیتان تیم ملی بعد از بخشش عجیب هم ترک عادت نکرد

ملاقات با معروف در اطلاع ثانوی(عکس)

کاپیتان تیم والیبال پیکان که به شکل عجیبی حتی یک بازی هم محروم نشد، در جریان مسابقه دیروز هم ترک عادت نکرد.

به گزارش "ورزش سه"، در سال های اخیر یک طرف حداقل نیمی از جنجال های لیگ برتر والیبال یک چهره نام آشنا بوده و آن هم کسی نیست جز سعید معروف. کاپیتان تیم ملی والیبال بعد از اینکه یک نیم فصل را در لیگ والیبال روسیه در ترکیب زنیت کازان سپری کرد، بار دیگر به لیگ والیبال ایران بازگشت. 


او که قبل از رفتن به روسیه در ترکیب تیم شهرش یعنی شهرداری ارومیه به میدان می رفت، حالا 2 سالی است که با پیراهن پیکان در لیگ برتر والیبال بازی می کند.


معروف که سال گذشته و امسال چند باری در طول بازی با داوران و بازیکنان حریف شدیدا درگیری لفظی پیدا کرده، همواره به خاطر این چهره خشمگین از سوی علاقه مندان به والیبال مورد انتقاد قرار گرفته است. 

 

1280479


با اینکه همگان از فدراسیون و کمیته انضباطی به عنوان متولی انتظار دارند تا حتی کاپیتان تیم ملی را هم با محرومیت های متناسب روبرو کند؛ اما تبعیض در تصمیماتی که اخیرا فدراسیون درباره سعید معروف گرفته با تصمیماتی که قبلا درباره سایر بازیکنان و مربیان گرفته شده، کاملا دیده می شود.


آخرین بار معروف در جریان بازی روز یکشنبه مقابل خاتم اردکان که با شکست تیمش همراه بود، با داوران به شدت درگیری لفظی پیدا کرد. بعد از پایان مسابقه به سمت داور اول بازی رفت و با چهره ای خشمگین به او اعتراض کرد. 

 

1280480


فردای آن مسابقه(دوشنبه) سایت فدراسیون والیبال از دستور کمیته انضباطی بابت حکم محرومیت سعید معروف تا اطلاع ثانوی به دلیل اهانت به داور خبر داد. از همان ابتدا هم مشخص بود که این بار هم کمیته انضباطی قصد ندارد تصمیم سفت و سختی برای برخورد با رفتارهای بعضا عجیب معروف بگیرد؛ اما ماجرا این بار حتی عجیب تر از دفعات قبلی پیش رفت. روز چهارشنبه یعنی 2 روز بعد از صدور حکم محرومیت تا اطلاع ثانوی، کمیته انضباطی فدراسیون والیبال رای نهایی را صادر کرد؛ فقط 20 میلیون تومان جریمه نقدی برای معروف!


در واقع در مدت محرومیت تا اطلاع ثانوی حتی یک مسابقه هم برگزار نشد و سعید معروف دیروز توانست در ترکیب پیکان مقابل شهرداری ارومیه هم به میدان برود؛ اگرچه آنها برای دومین بازی متوالی شکست را پذیرا شدند.


جالب اینکه دیروز بازهم شاهد بودیم که سعید معروف ترک عادت نکرده و بعد از برخی از تصمیمات داور به سمت او می رود و اعتراض می کند. 

 

1280478


در واقع با تصمیماتی که در فدراسیون والیبال گرفته می شود، حتی اهانت به داور هم از سوی کاپیتان تیم ملی با محرومیتی مواجه نمی شود. دقیقا یک بازیکن باید چه کاری در زمین انجام دهد که یک محرومیت سنگین انتظارش را بکشد؟ این سوالی است که مسئولان فدراسیون والیبال باید به آن پاسخ بدهند. 

 

1280484

 

1280481

 

1280482

 

1280483


عکس ها: فدراسیون والیبال و باشگاه خبرنگاران

دیدگاه‌ها