کد خبر : 1502106 | 13 بهمن 1396 ساعت 11:16 | 10.2K بازدید | 0 دیدگاه

انگیزه‌های ساسان علیه برانکو در آزادی

ساسان انصاری بعد از نزدیک به دو فصل جدایی از پرسپولیس همچنان خود را محق حضور در ترکیب اصلی سرخپوشان می‌داند و به دنبال نمایش توانایی خود برابر برانکو است.

انگیزه‌های ساسان علیه برانکو در آزادی

به گزارش "ورزش سه"، ساسان انصاری که در ابتدای لیگ شانزدهم به عضویت پرسپولیس در آمده بود، در ادامه نتوانست در ترکیب اصلی حضور یابد و این مساله باعث شد تا در اقدامی عجولانه در پایان هفته پنجم و فرصتی که پنجره نقل و انتقالات به او می‌داد به فولاد خوزستان بازگردد. انصاری هرچند با پیراهن شماره 3 فولاد به ستاره این تیم و لیگ برتر تبدیل شده بود و تا روز پایانی با آقای گل پرسپولیس و برانکو برای دستیابی به این عنوان می‌جنگید اما در نهایت روی عدد 16 گل باقی ماند و به عنوان نفر دوم برترین گلزنان راهی سپاهان شد.


ساسان که در بازی برگشت با پرسپولیس با پیراهن فولاد نتوانسته بود گلزنی کند، این بار به دنبال موفقیت با سپاهان بود تا نشان دهد حقش در پرسپولیس حضور در ترکیب اصلی بوده است. اتفاقی که باز هم رخ نداد و او به همراه تیمش در پایین جدول و برای فرار از سقوط جنگید. اکنون در استادیوم آزادی سومین تقابل ساسان انصاری و پرسپولیس بعد از جدایی‌اش از این تیم شکل گرفته است. انصاری این بار هم به دنبال این خواهد بود تا به برانکو و کادرفنی نشان دهد شایستگی حضور در ترکیب را داشته و باید دید او موفق خواهد شد نامش را در ذهن برانکو و پرسپولیس با عملکردی مناسب در بازی امروز نقش ببندد یا همانند دو بازی قبلی هیچ عایدی از این تقابل نخواهد داشت.

دیدگاه‌ها