کد خبر : 1502113 | 13 بهمن 1396 ساعت 11:34 | 37.8K بازدید | 0 دیدگاه

شهباززاده و جنجالی ترین انتقال نیم فصل قطر

هنوز اخبار جدیدی از انتقال و فسخ قرارداد سجاد شهباززاده به گوش می رسد و رسانه های قطری مدام به این انتقال می پردازند.

شهباززاده و جنجالی ترین انتقال نیم فصل قطر

به گزارش "ورزش سه"، شهباززاده پس از ترک استقلال به تیم القطر پیوست و امیدوار بود در لیگ ستارگان قطر به روزهای اوج بازگردد اما این مهاجم 28 ساله با مصدومیت و بدشانسی روبرو شد تا باشگاه القطر قید او را بزند و به سراغ مهاجم تیم الغرافه برود.

 

روزنامه الوطن با عنوان آشفتگی در باشگاه القطر به این موضوع پرداخته  و از مدیران این باشگاه سوال هایی پرسیده است. این روزنامه مشهور قطری در آخرین صفحه ورزشی اش گزارشی درباره انتقال شهباززاده و خیمینز منتشر کرده که در ادامه می خوانیم:

 

هنوز نمی دانیم باشگاه القطر چرا شهباززاده را جذب کرد و چرا با او فسخ کرد و چرا درست بعد از روز قرارداد از سجاد استفاده کردند؟

 

باشگاه قطری، درست یک روز پس از جذب شهباززاده او را در بازی استفاده و سپس با این بازیکن فسخ کرد! عدم هماهنگی با دیگر بازیکنان نیز مسئله غیرقابل باور است چرا که هر بازیکن جدید به زمان احتیاج دارد تا با تیم هماهنگ شوند. همانطور که کوتینیو و... هم همان ابتدا با تیم هماهنگ نشدند و کم کم وارد ترکیب اصلی می شوند. آیا تیم القطر از بارسلونا بزرگتر است که با 2 بازی متوجه شده اند که شهباززاده به درد بازیکن نمی خورد؟

 

اگر دلیل فسخ قرارداد با او پزشکی باشد، بار دیگر تقصیر بر گردن باشگاه است. مگر قبل از عقد قرارداد تست پزشکی نمی گیرند که متوجه شوند این بازیکن در سلامتی به سر می برد یا مصدومیت دارد؟

 

1280487

 

در زمان جذب شهباززاده، خیمینز مهاجم تیم الغرافه حضور داشت که جدایی از این تیم، قطعی شده بود. اما شما بنا به درخواست مربی، بازیکنی از کشور دیگر جذب کردید که عملکردش را فقط در فیلم های ویدئویی دیده اید! طبیعتا وقتی بازیکنی در لیگ قطر بازی می کند، طبیعی تر است او را جذب کنید تا بازیکنی که هیچ شناختی نسبت به او ندارید.

 

هر کدام از دلایل که درست باشد، در نهایت هدر رفتن منابع مالی است. منابعی که چه از کمک هواداران به دست آمده باشد، چه از خزانه باشگاه مصرف شود و چه افراد مشخص! با احتساب شهباززاده، باشگاه القطر 7 بازیکن جذب کرده که 4 بازیکن را مربی قبلی خرید.

 

علی‌رضا هاشمی

دیدگاه‌ها