کد خبر : 1502228 | 13 بهمن 1396 ساعت 17:31 | 55.5K بازدید | 0 دیدگاه

شجاع؛ از شادی تا تنبیه (عکس)

مدافع پرسپولیس چهارمین گل فصلش را برای این تیم به ثمر رساند هرچند مانند اکثر بازی های فصل با جریمه داور مسابقه مواجه شد.

به گزارش ورزش سه"، شجاع خلیل زاده مدافع پرسپولیس باز هم یک گل حساس برای تیمش به ثمر رساند تا مشخص شود چرا برانکو دو فصل تمام برای جذب او صبر کرد. او روی سانتر فرشاد احمدزاده از سمت راست با یک پرش فوق العاده و بلند و ضربه سری محکم و زیبا دروازه ابراهیم عالمه سوری را باز کرد.


اما شجاع خلیل زاده گاهی به نوعی بازی می کند که حکم کارد دو لبه را برای پرسپولیسی ها دارد. هیجان و بازی درگیرانه او در بیشتر مواقع با خشونت و اعتراض های او همراه می شود. اتفاقی که در بازی با سپاهان رخ داد و او عاقبت از داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد.


شجاع خلیل زاده یک دفاع امروزی با سرعت، تکنیک، قدرت بدنی و قدرت گلزنی است؛ اما دو نقطه ضعف عمده او نه تنها خودش که می تواند پرسپولیس را هم به خطر بیاندازد. او در طول نود دقیقه یک بازیکن فوتبال «بیش فعال» به نظر می رسد که بی پروا و ریسکی بازی می کند و آنقدر هیجان دارد که از بازیکن حریف تا داور مسابقه گرفته را به باد اعتراض بگیرد.


بی تردید اگر برانکو بتواند بازی ریسکی و بیش فعال شجاع در زمین را مهار کند آن وقت یک مدافع فوق العاده به جمع مدافعان خوب حال حاضر فوتبال ایران اضافه خواهد شد.

 

 


عکس: امیر حسین خیرخواه

دیدگاه‌ها