کد خبر : 1502236 | 13 بهمن 1396 ساعت 18:44 | 97.6K بازدید | 0 دیدگاه

برانکو: بازیکنانی که پیشنهاد خوب دارند، بروند!

سرمربی پرسپولیس می گوید اگر بازیکنی پیشنهاد مناسبی دارد می تواند برود.

برانکو: بازیکنانی که پیشنهاد خوب دارند، بروند!

به گزارش "ورزش سه"، برانکو سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بعد از برد برابر سپاهان با حضور در نشست خبری درباره موضوعات مختلفی صحبت کرد که مشروح آن در ادامه می آید:

 

صحبت های اولیه؟

ابتدا عذر خواهی می کنم که روز گذشته در نشست خبری حاضر نشدم. واقعا در ترافیک بدی گرفتار شدیم و امیدوارم دیگر تکرار نشود. اما همان حرفی که دیروز می خواهم بگویم را امروز زدم. این یک بازی دربی بود. سپاهان تیمی است که در 10 سال اخیر بیشترین قهرمانی را داشته و حالا با تمام احترام به تیم های دیگر در کنار استقلال و تراکتورسازی، چهار تیم برتر هستند. طبیعی است وقتی که یک تیم نمی تواند نتیجه بگیرد، تلاش می کند خود را از بحران بیرون بکشد. آنها امروز میخواستند از بحران خارج شوند و ما انتظار این بازی سخت را داشتیم. ما واقعا استحقاق برد را داشتیم و می توانستیم با گل های بیشتری برنده این دیدار باشیم. به طور کلی می توانستیم نیمه اول تکلیف بازی را روشن کنیم. به همین دلیل به تیم و هواداران تبریک می گویم و از هواداران برای حمایت های خود تشکر می کنم. این برد برای حفظ رده اول در جدول اهمیت داشت، زیرا در 3 ماه آینده نزدیک به 17 بازی خواهیم داشت و علاوه بر آن بازیکنان ملی پوش در دیدارهای ملی نیز حاضر می شوند و این نتایج باعث انگیزه مضاعف بازیکنان می شود.

 


انتظار این برد را داشتید؟

برف اخیر یک مقدار تمرینات ما را به هم ریخت؛ اما بدانید که ما دنبال دلیل و بهانه نبودیم و به وضعیت هوا اشاره نکردیم. واقعا تشکر می کنم از همه دوستانی که 24 ساعته در زمین بودند تا شرایط تمرین برای ما آماده شود. ما می خواستیم ببریم و انتظار برد داشتیم و همه تلاش خود را برای برد انجام دادیم؛ اما هیچ وقت نمی شود پیش بینی کرد که نتیجه بازی به چه شکلی رقم می خورد. تکرار می کنم که ما در نیمه اول می توانستیم برنده باشیم.


شرایط کامیابی نیا؟

در مورد کمال کامیابی نیا باید بگویم ایشان کاملا سالم است و سلامتی خود را به دست آورده است. با صحبتی که با دکتر تیم داشتیم، بازی را در شرایطی پشت سر گذاشتیم که ایشان شانس حضور در زمین را داشت. خوشحالم که او بدون عمل جراحی به مسابقات بازگشت و در آبادان نیز از جمله نفرات اصلی ما می تواند باشد.


از عدم تمدید قراردادها ناراحتید؟

در مورد تمدید قراردادها اطلاعاتی نادرستی دارید که من ناراحت هستم، زیرا ما زمان کافی داریم و امیدوارم تا نوروز همه چیز حل شده باشد. قبلا هم گفتم بازیکنانی که فکر می کنند تیم دیگری برای آنها بهتر است، می توانند بروند.


تغییرات در ترکیب؟

اولویت را به بازیکنانی دادم که امروز بازی کردند. نکته مثبت تیم ما این است که کادر بازیکنان ما کامل است. بشار رسن از تیم ملی بازگشت و سربازی نوراللهی نیز تمام شد و بزنم به تخته، همه بازیکنان نیز سالم هستند و همچنین عالیشاه انتهای فصل به ما اضافه می شود. کادر بازیکنان بسیار خوبی داریم و خیلی ساده نیست که بازیکنی به ترکیب اصلی ما بازگردد. امروز به بازیکنانی بازی دادم که شرایط بهتری داشتند.

 

دیدگاه‌ها