کد خبر : 1502447 | 14 بهمن 1396 ساعت 16:11 | 3.5K بازدید | 0 دیدگاه

مس کرمان 1 ملوان بندرانزلی 1

لیگ یک/ سه امتیازی که از دست ملوانان پرید

بازیکنان تیم ملوان با وجود اینکه از حریف خود با یک گل پیش بودند در آخرین دقایق بازی گل تساوی را پذیرفتند و با یک امتیاز به کار خود پایان دادند.

لیگ یک/ سه امتیازی که از دست ملوانان پرید

به گزارش "ورزش سه"، از هفته بیست و دوم بازی های لیگ دسته اول تیم های مس کرمان و ملوان بندرانزلی در کرمان به مصاف یکدیگر رفتند و در نهایت با تساوی یک بر یک به کار خود پایان دادند. تا یک امتیاز بی اثر را به دست بیاورند. 


شاگردان دست نشان در حالی تنها دقایقی تا پایان نیمه اول زمان داشتند توانستند توسط بابک مرادی گلزنی کنند و از حریف خود پیش بیفتند. آنها در دقایق پایانی از گل خود محافظت کردند تا در نهایت با سه امتیاز راهی رختکن شوند. از آغاز نیمه دوم نیز طبیعی بود انزلی چی ها از گل زده خود محافظت کنند و در طرف مقابل کرمانی ها نیز به دنبال به تساوی کشاندن بازی بودند اما این اتفاق تا دقایق پایانی به وقوع نپیوست تا اینکه در پنج دقیقه پایانی مسی ها توسط مقداد احمدخواه توانست دروازه تیم مهمان را باز کند تا دو تیم با تساوی یک بر یک به کار خود پایان دهند. 


با این امتیاز هر دو تیم 31 امتیازی شدند و در همسایگی یکدیگر در رده های نهم و دهم قرار گرفتند البته ملوانان این تعداد امتیاز را با یک بازی کمتر از سایر حریفان به دست آورده است.

دیدگاه‌ها