کد خبر : 1502485 | 14 بهمن 1396 ساعت 17:06 | 10.4K بازدید | 0 دیدگاه

جدال ملی پوش و ملی نپوش! (عکس)

یکی از دوئل های جذاب در بازی دیروز، بین محسن ربیع خواه و علی کریمی بود.

به گزارش "ورزش سه"، محسن ربیع خواه در دیدار با سپاهان هم روز خوبی را سپری کرد و نشان داد شایستگی حضور در ترکیب اصلی را دارد. حالا دیگر کسی به حضور این بازیکن در زمین مسابقه اعتراضی نمی کند و اهالی فوتبال به نمایش های بی نقص و معمولی این بازیکن سر به زیر عادت کرده اند. او به جز یک صحنه که پاس اشتباه و عجیبی را فرستاد، تقریبا اشتباهی نداشت و سعی می کرد در کنار حسین ماهینی، وظایفش را انجام دهد.

 

در آن طرف زمین، علی کریمی هافبک دفاعی تیم سپاهان بود. او که این فصل از دینامو زاگرب برگشته، روزهای خیلی خوبی را در اصفهان نمی گذراند اما همچنان مرد مورد اعتماد کارلوس کی روش و سرمربیان سپاهان است. کریمی با آرامش خاصی بازی می کند و بدون واهمه و با تمرکز بالا کارش را انجام می دهد. یکی از صحنه های بازی دیروز دوئل این دو هافبک دفاعی بود و محسن ربیع خواه سعی در توپگیری از علی کریمی بلند قامت داشت. این جدال در نهایت به نفع کریمی تمام شد اما نمایش محسن ربیع خواه، نمره قابل قبول تری نسبت به کریمی داشت.

 

ربیع خواه که حالا از مرز 30 سالگی هم عبور کرده، تقریبا هیچ امیدی به حضور در تیم ملی ندارد اما همین که در دو فصل طلایی پرسپولیس، هافبک دفاعی اصلی این تیم بوده، خود اتفاق بزرگی برایش به شمار می رود اما کریمیِ جوان، دلخوش به حضور در جام جهانی و پس از آن، رقم خوردن اتفاقات بهتر است.

 

 

 

عکس از: امیرحسین خیرخواه

دیدگاه‌ها