کد خبر : 1502512 | 14 بهمن 1396 ساعت 18:55 | 14.5K بازدید | 0 دیدگاه

امکانات فوتبال بانوان بهتر از گذشته شده است؛

موری: از دریبل زدن لذت می برم

فروغ موری مهاجم تیم فوتبال بانوان سپاهان ابراز امیدواری کرد تیم مردان سپاهان هر چه زودتر به فرم مناسب خود برسد.

موری: از دریبل زدن لذت می برم

به گزارش "ورزش سه"، هفته چهاردهم رقابت های لیگ برتر بانوان در شرایطی پیگیری شد که تیم های شهرداری بم و سپاهان که رتبه های اول و دوم جدول رده بندی را در اختیار دارند، برابر هم قرار گرفتند. تیم شهرداری بم پیش از این مسابقه که در اصفهان برگزار شد، با 37 امتیاز صدرجدول را در اختیار داشت و امیدوار بود با توجه به برتری قاطع 4 بر صفر در دیدار رفت، در دیدار برگشت هم یک پیروزی دیگر کسب کند و اختلاف را با سپاهان به عدد 6 برساند، اما یک بار دیگر گلزنی فروغ موری زمینه ساز برتری سپاهانی ها شد تا آنها صدر جدول را با تیم شهرداری بم شریک شوند و تنها به دلیل تفاضل گل کمتر در رتبه ی دوم قرار بگیرند. فروغ موری مهاجم تیم سپاهان تاکنون ودر پایان هفته چهاردهم 21 گل به ثمر رسانده و در هفته های اخیر با گلزنی های خود سبب رسیدن سپاهان به رتبه دوم جدول رده بندی شده است.


این بازیکن در خصوص کسب برتری در دیدار حساس برابر شهرداری بم در گفتگو با "ورزش سه" گفت: خدا را شکر شرایط خوبی داریم؛ هم از لحاظ روحی و هم امکاناتی که باشگاه تدارک دیده است. برای بازی دیروز با برنامه هایی که مربی ما در نظر گرفته بود، وارد بازی شدیم و هدف ما فقط گرفتن سه امتیاز بود که خدا را شکر موفق شدیم.


وی در مورد شکست 4 بر صفر دیدار رفت ادامه داد: بازی رفت یک حادثه بود و به خاطر اشتباهات فردی و مصدومیت بازیکنانمان این شکست را تجربه کردیم.

 

مهاجم تیم فوتبال سپاهان در مورد نمایش های خوب خود در هفته های اخیر و گل هایی که برای موفقیت تیم به ثمر رسانده، عنوان کرد: من از لحاظ روحی و روانی خیلی آماده بودم و با همکاری بچه ها   توانستم خواسته های تیم را برآورده کنم و خوشحالم که این گلزنی های اخیر من تاثیر زیاد در بازگشت تیم به صدر داشته است ( سپاهان با 37 امتیاز تنها به دلیل تفاضل گل کمتر رتبه ی دوم را در اختیار دارد).


فروغ موری در مورد گلی که با دریبل های متعدد در بازی برابر پارس جنوبی بوشهر به ثمر رساند و اینکه با وجود اینکه زودتر می توانست با شوت گل را به ثمر برساند، با این حال اقدام به انجام حرکات تکنیکی و سپس ثبت گل کرد، توضیح داد: دریبل زدن را خیلی دوست دارم و ترجیح می دهم گل هایی که می زنم بیشتر با دریبل باشد چون برایم لذت بخش است، اما اینگونه هم نیست که از شوت هایم استفاده نکنم.


بازیکن فصل گذشته تیم آینده سازان میهن نجف آباد در مورد شرایط و امکانات فوتبال بانوان و بازی هفته ی گذشته این تیم برابر آذرخش تهران که با امکانات و شرایط بسیار بدی در ورزشگاه افشین کاوه برگزار شد، بیان کرد: شرایط فوتبال بانوان نسبت به قبل خیلی بهتر شده است ولی هنوز هم کمبودهایی احساس می شود، مثل بازی هفته گذشته که زمین مسابقه کارایی بازیکنان دو تیم را گرفته بود.

 

موری در مورد شرایط نابسامان این روزهای تیم مردان سپاهان خاطرنشان کرد: در این خصوص نظر خاصی ندارم ولی امیدوارم با تغییر کادر فنی که اتفاق افتاده به نتایج دلخواه خود برسند و در پایان فصل به جایگاه مناسبی برسند.


مهاجم تیم سپاهان در پایان اینگونه صحبت هایش را خاتمه داد: تشکر می کنم از کل مجموعه سپاهان که تیم بانوان را حمایت می کنند و همینطور عکاسان و خبرنگارانی که بازی دیروز را از نزدیک پوشش خبری دادند.

دیدگاه‌ها