کد خبر : 1502521 | 14 بهمن 1396 ساعت 19:43 | 11.8K بازدید | 0 دیدگاه

از تشویق سکوها تا اندوهِ آقایی (عکس)

سعید آقایی علی رغم شکست تیم سپاهان در دیدار با پرسپولیس، نمایش قابل قبولی از خود ارائه کرد.

به گزارش "ورزش سه"، آقایی در تابستان 96 با قراردادی طولانی مدت به سپاهان پیوست تا طعم قهرمانی لیگ را با پرافتخارترین تیم لیگ برتر بچشد اما اوضاع آنطوری که سعید می خواست پیش نرفت. وضعیت سپاهان حالا آنقدری خراب هست که آقایی و همبازیان باید برای بقا بجنگند و اگرچه این موضوع دور از ذهن به نظر می آید، اما باتوجه به تیم هایی پایینی، هر اتفاقی نیز ممکن است.

 

دفاع چپ ملی پوش تیم سپاهان در فصل جاری 19 بازی برای این تیم انجام داده و به خصوص در دیدارهای ابتدایی، عملکرد خوبی داشت اما افت تیم سپاهان، کیفیت او را نیز تحت تاثیر قرارداد.

آقایی که در ابتدای فصل در آستانه پیوستن به پرسپولیس بود، روز گذشته نیز با انگیزه بسیار بالا وارد زمین شد اما گل زودهنگام، وضعیت بازی را تغییر داد. او در حملات حضور فعالی داشت و سپاهانی ها را در سمت چپ یاری می رساند اما همین موضوع، سبب خالی ماندن جایش در بعضی دقایق نیمه دوم و در ضد حملات تیم پرسپولیس شده بود.

 

دوئل روز گذشته او با فرشاد احمدزاده، دیگر بازیکن آذری زبان میدان نیز بسیار جالب توجه بود. آقایی و احمدزاده، باوجود درگیری های فوتبالی که در بازی دیروز داشتند، ثابت کردند دوستی جالبی نیز با یکدیگر دارند. این دو در لیگ چهاردهم و در تیم رویایی تراکتور هم بازی بودند و در پایان، با بدشانسی به عنوان نایب قهرمانی رسیدند.

 

باوجود شکست در مقابل پرسپولیس، آقایی توسط هواداران سپاهان تشویق شد و با چهره غمگین راهی رختکن شد تا مشخص شود رابطه عمیقی نیز با هواداران تیم دارد.

 

1280907

 

1280906

 

عکس از: پیام پارسایی

دیدگاه‌ها