کد خبر : 1502555 | 15 بهمن 1396 ساعت 08:37 | 41.4K بازدید | 0 دیدگاه

با هافبک نفوذی مقدونیه ای استقلال آشنا شوید

بویان ناجدینوف شاگرد مردودی لیگ لهستان

این بار قرعه به نام هافبکی 26 ساله از مقدونیه افتاد تا راهی تهران شود و شانس خود را برای پوشیدن پیراهن استقلال امتحان کند.

بویان ناجدینوف شاگرد مردودی لیگ لهستان

به گزارش "ورزش سه"، بعد از ناکامی در راه جذب مهاجمان خارجی و طلسمی که وینفرد شفربه همراه سران باشگاه برای تقویت خط حمله خود با آن روبرو شدند این بار نوبت به سفر بازیکنی ناشناخته و گمنام از مقدونیه رسید تا راهی تهران شود بلکه بتواند این طلسم را بشکند، هافبک نفوذی که نه کارنامه درخشانی دارد نه آمار گلزنی قانع کننده ای که بتواند طرفداران استقلال را برای برطرف کردن مشکلات گلزنی امیدوار کند.


بویان ناجدینوف هافبک 26 ساله مقدونیه ای با سابقه بازی برای باشگاه اسموحا در نیم فصل نخست فصل 2017-2018 در لیگ مصر جدیدترین گزینه ای است که وینفرد شفر بعد از ناکامی در جذب مهاجمانی همچون باکامانگا کامرونی، یازالده پرتغالی، هرمان کامرونی و ... به باشگاه معرفی کرد تا این بازیکن شب گذشته وارد تهران شود.

 

1280992


ناجدینوف در حالی گزینه نهایی استقلالی ها برای تقویت ساختار تهاجمی نام گرفت که انتقال کاملا ناموفقی به باشگاه مصری در تابستان لقب گرفت چون تنها چهار بازی آن هم بدون گل زده برای این باشگاه داشت تا در نقل و انتقالات زمستانی در لیست مازاد قرار گرفته و اسموحا را ترک کند. بازیکن مقدونیه ای بعد از این اتفاق در دو ماه گذشته در تمرینات چند تیم اروپایی از جمله کورونا کیلسه تیم هفتم لیگ لهستان تست داد بلکه قرارداد ببندد اما در این تست ها نیز رد شد تا به عنوان بازیکن آزاد در انتظار پیشنهادی جدید باشد.


این بازیکن در 159 بازی که در تمام سال های فوتبال خود با باشگاه های مقدونیه ای در لیگ این کشور انجام داد تنها 13 بار موفق به گلزنی شده است که اصلا آمار قابل دفاعی نیست. بویان ناجدینوف به عنوان هافبک نفوذی طی دو ماه گذشته در تست باشگاه های لهستانی شرکت کرد اما بعد از حضور در تمرینات و اردوهای آماده سازی زمستانی این باشگاه ها در ترکیه نتوانست رضایت مدیران و مربیان را برای امضای قرارداد جلب کند که بیشتر خبرها پیرامون او به همین اتفاق باز می گردد.

 

1280991

دیدگاه‌ها