کد خبر : 1502579 | 15 بهمن 1396 ساعت 10:09 | 61.5K بازدید | 0 دیدگاه

عیسی زاده: اصفهانیان کاسه و کوزه‌اش را جمع کند و برود!

فغانی آبروی ایران را در جام جهانی می‌برد!

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان حملات تندی را به کمیته داوران و اعضای آن انجام داد.

فغانی آبروی ایران را در جام جهانی می‌برد!

به گزارش "ورزش‌سه"، علی عیسی زاده بعد از تساوی یک بر یک صنعت نفت آبادان و فولاد درباره پنالتی که اواخر مسابقه برای فولاد گرفته شد، عنوان کرد: ما نمی‌دانیم فدراسیون و کمیته داوران چه می‌کنند، هفته گذشته مقابل استقلال آن بلا را سر ما آوردند و مقابل فولاد خوزستان هم این اتفاق افتاد اگر فدراسیون نمی‌تواند داور تعلیم بدهد به ما بگویند داور از خارج بیاوریم و هزینه‌اش را پرداخت کنیم.


وی ادامه داد: قرار نیست داوران سر ما را ببرند،‌ اگر قرار است این هزینه‌ای که ما انجام دادیم به جوی آب برود پولش را برای داوری بدهیم تا حق‌مان خورده نشود.


مدیرعامل نفت آبادان همچنین گفت: فریدون اصفهانیان کاسه و کوزه‌اش را جمع کند و از فدراسیون برود. او باید شغل دیگری را اختیار کند دیگر این اتفاقات بس است. صنعت نفت را ویران کرده‌اند، مردم آبادان را طی این هفته نابود کرده‌اند.


عیسی زاده در ادامه تاکید کرد: یک جام درست کنید به پرسپولیس بدهید و یک جام هم به استقلال بدهید 3 بر2 تیم صنعتی هم که آقایان فدراسیون دنبالشان هستند را هم بالا بیاورند و ما را هم به امان خدا رها کنند به این شکل که نمی‌توان کار کرد.


وی در پایان افزود: واقعا این شرایط داوری عجیب است ما در حال شکایت از تیم داوری فغانی به فیفا هستیم و می‌خواهیم بگوییم او را به جام جهانی نبرید چرا که آبروی ایران می‌رود، چطور می‌شود چهار اشتباه تاثیرگذار علیه ما انجام دهند این اشتباهات نتیجه بازی را عوض کرد.

دیدگاه‌ها