کد خبر : 1502589 | 15 بهمن 1396 ساعت 10:45 | 11.4K بازدید | 0 دیدگاه

برای منصورخان گل می‎برم

ابراهیم زاده و آقازمانی؛ به یاد درگیری‌های راه آهن

نفت تهران بعد از کسب چند نتیجه خوب با کادرفنی و مدیریت جدیدش، حالا خودش را برای بازی حساس روزجمعه با سپاهان آماده می کند.

ابراهیم زاده و آقازمانی؛ به یاد درگیری‌های راه آهن

به گزارش" ورزش سه"، تغییرات مدیریتی و کادرفنی انگار در نفت جواب داده است چرا که این تیم آرام آرام از انتهای جدول دورتر می شود. نفت پیکان را در آخرین مسابقه متوقف کرد و حالا این هفته در اصفهان باید از سپاهان زخم خورده انتقام بگیرد. این بازی جدا از تمامی حساسیت هایش می تواند تقابل میان منصور ابراهیم زاده و سامان آقازمانی باشد که در لیگ دوازدهم و در زمانی که هر دو در تیم راه آهن حضور داشتند اتفاقاتی میانشان افتاد. در روزهایی که راه آهن شرایط خوبی نداشت بیشتر اخبار این تیم مربوط به درگیری میان ابراهیم زاده و آقازمانی بود. آقا زمانی حتی اعلام کرد که توسط ابراهیم مورد ضرب و شتم قرار گرفته و ماجرای درگیری آن ها بعد از بازی راه آهن برابر پرسپولیس نیز یکی از اخبار آن دوران بود. سامان آقازمانی در رابطه با اینکه روزجمعه تیم نفت باید با سپاهان به مربیگری ابراهیم زاده بازی کنند گفت:« گذشته ها گذشته و نمی خواهم راجع به این مسایل زیاد صحبت کنم. در آن زمان راه آهن شرایط خوبی نداشت.»


او افزود:« نه به خاطر مشکلات که به دلیل موفقیت تیمم انگیزه خیلی زیادی برای بازی روز جمعه دارم. حتما برای آقای ابراهیم زاده هم در ابتدای بازی گل خواهم برد.»


آقازمانی درباره شرایط تیم نفت گفت:« بعد از تغییرات روحیه خوبی بر تیم حاکم شد. خداراشکر از بلاتکلیفی رها شدیم و نسبتا نتایج بدی هم نگرفتیم.»


هافبک سابق پرسپولیس درباره بازی قبلی این تیم مقابل پیکان و متعاقب آن حرف های مجید جلالی درباره این بازی گفت:« بازی برابر پیکان شرایط خاصی داشت. تهران یک هفته به خاطر برف تعطیل بود و ما در سالن تمرین می کردیم. زمین هم که کاملا گل و شل بود. با این حال بازی بدی هم انجام ندادیم و می توانستیم برنده شویم.»


او اضافه کرد:« برای پیکان دو پنالتی گرفتند اما ما به تیر زدیم و حتی یک پنالتی را داور به نفع ما نگرفت. با این حال معتقدم مربیان تیم ها بهتر است درباره تیم های خودشان صحبت کنند.»


آقازمانی همچنین گفت:« تیم خوب و کادرفنی بسیار خوبی داریم و تلاش می کنیم درادامه نتایج خوبی بگیریم. همین جا باید از کادرفنی و کادر مدیریت تیم تشکر کنم که در این مدت تلاش زیادی انجام دادند تا تیم وضعیت بهتری پیدا کند.» او در آخر گفت:« از نظر فنی شرایطمان روز به روز بیشتر می شود .آقای افاضلی یک مربی با دانش و یک انسان خوب است و می توانیم با او نتایج خوبی به دست بیاوریم.»

دیدگاه‌ها