کد خبر : 1502594 | 15 بهمن 1396 ساعت 11:15 | 10.6K بازدید | 0 دیدگاه

اگر پنالتی سینک به استقلال گل می شد...!

آقایی: دایی و تارتار خواسته‌های مشترک دارند

پارس یازدهمین بازی اش را هم بدون پیروزی پشت سر گذاشت هرچند مجموعه این تیم معتقد است که پارس می تواند جایگاهش را در رده های بالای جدول حفظ کند.

آقایی: دایی و تارتار خواسته‌های مشترک دارند

به گزارش "ورزش سه" پارس جنوبی بعد از مساوی برابر سایپا در حال حاضر تمریناتش را در تهران انجام می دهد تا برای روز جمعه برابر پدیده آماده شوند. میثم آقایی هافبک پارس جنوبی که در نیم فصل به این تیم پیوسته و در بازی برابر سایپا بازیکن اصلی تیمش بود درباره خودش و شرایط تیم جدیدش گفت:« من نیم فصل دوم به تیم اضافه شدم. به نظرم پارس جنوبی یک تیم بسیار خوب است و بازی های خوبی انجام می دهد. ما از لحاظ فوتبالی در این بازی های اخیر از حریفان بهتر بودیم. مقابل استقلال هم اگر آن پنالتی گل می شد شاید می باختیم اما می توانستیم با اختلاف کمتری بازی را واگذار کنیم. »


او افزود:« در بازی با سپاهان دوتا تک به تک را نزدیم. در بازی با سایپا که یک مسابقه 6 امتیازی بود هم ما بازی خوبی انجام دادیم.» آقایی افزود:« من هم با آقایی دایی و هم با آقای تارتار قبلا کار کرده بودم. هردو مربی خواسته های مشترکی از بازیکن در زمین دارند و شاید به همین دلیل بازی پربرخورد و محکمی بود. سایپا از همان ابتدا فیزیکی و محکم بازی کرد و بازیکنان فیزیکی اش را بازی داده بود اما شاید همینکه نباختیم هم نتیجه خوبی باشد. »


هافبک جدید پارس جنوبی که با وجود مصدومیت حسن پورامینی بازیکن ثابت تیمش شده است  گفت:« ما در بازی با استقلال خوزستان تیم برتر زمین بودیم و شاید اگر در این بازی هم پنالتی خراب نمی کردیم برنده می شدیم.»


میثم آقایی فصل گذشته هم در لیگ یک در پارس جنوبی بازی کرد اما با مصدومیت سنگینی مواجه شد. در نیم فصل اول امسال در لیگ یک ودر آلومینیوم اراک بازی کرد تا اینکه نیم فصل تارتار او را به پارس جنوبی آورد. او در این رابطه گفت:«جا دارد از مهدی تارتار که همیشه باعث شده فوتبال من رشد کند تشکر کنم. روش کاری آقا مهدی به گونه ای است که هرکسی بهتر باشد بازی می کند. من معتقدم تیم ما پتانسیل بالایی دارد و روزهای بهتری را در ادامه خواهد داشت. این تیم با یک برد برمی گردد.»


او در آخر گفت:« باید از مدیریت باشگاه وهواداران جم تشکر کنم که برای موفقیت تیم پارس جنوبی زحمت می کشند.»

دیدگاه‌ها