کد خبر : 1502653 | 15 بهمن 1396 ساعت 15:00 | 24.2K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای مارکا

رئال مجوز بازگرداندن خامس را ندارد

بر خلاف ادعای روز گذشته منابع کلمبیایی، رئال بدون رضایت بایرن مونیخ نمی تواند تابستان آتی خامس را بازگرداند.

رئال مجوز بازگرداندن خامس را ندارد

به گزارش "ورزش سه"، خامس پس از سه فصل بازی برای رئال و به دلیل بی اعتمادی های زیدان تصمیم به جدایی گرفت اما در نهایت مسئولان رئال ترجیح دادند او را دو سال به بایرن قرض بدهند. در قرارداد قرضی خامس، بندی وجود دارد که به بایرن اجازه می دهد تابستان 2019 با پرداخت 42 میلیون یورو، خامس را به صورت دائمی خریداری کند. در مدت این دو سال نیز بایرن، 13 میلیون یورو به رئال پرداخت خواهد کرد.

 

 

1281077

 

 

روز گذشته منابع کلمبیایی ادعا کردند که در صورت برکناری زیدان و موافقت جانشین او، رئال می تواند خامس را به صورت رایگان بازگرداند اما امروز مارکا ادعایی دیگر را مطرح کرد.

این منبع به استناد مدارک فاش شده از سوی فوتبال لیکس امروز گزارش داد که در هیچ سطری از 31 صفحه قرارداد امضا شده بین رئال و بایرن در 12 جولای 2017، قید نشده است که رئال می تواند تابسنان 2018 خامس را بازگرداند و برای این کار قطعا به رضایت بایرن نیاز دارد. بایرن نیز نمی تواند بدون رضایت رئال، اقدام به خرید دائمی خامس در تابستان پیش رو کند.

 

خامس تا جولای 2020 با رئال قرارداد دارد و بعید به نظر می رسد که در صورت اخراج زیدان، رئال نسبت به بازگرداندن او اقدام نکند.

دیدگاه‌ها