کد خبر : 1502745 | 15 بهمن 1396 ساعت 18:32 | 44.5K بازدید | 0 دیدگاه

حضور قلعه‌نویی بر حساسیت بازی افزوده بود؛

آذری: عصبانیت هواداران استقلال را درک می‌کنم

سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب آهن معتقد است حضور امیرقلعه نویی به حساسیت جدال برابر استقلال افزوده بود.

آذری: عصبانیت هواداران استقلال را درک می‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در میکسدزون خبری پس از برتری تیمش برابر استقلال تهران در مورد این پیروزی به خبرنگاران گفت: اعتقادم این است که این بازی یکی از زیباترین بازی های لیگ بود. دو تیم بار فنی و تاکتیکی ویژه ای داشتند و بازی تماشاگرپسندی را به اجرا گذاشتند؛ ولی تیمی که باتجربه تر عمل کرد و از موقعیت هایش بیشتر استفاده کرد، ذوب آهن بود که خدا را شکر به پیروزی دست پیدا کردیم و نوار پیروزی هایمان مقابل تیمی که خیلی خوب فوتبال بازی می کند، قطع نشد.


وی ادامه داد: به هر حال جنگ تعصبی که در زمین انجام شد ستودنی بود و تشکر ویژه ای از آقای قلعه نویی و همکارانشان دارم. تلاشی که امروز بچه های ذوب آهن کردند، بی نظیر بود  و روحیه بخش بود برای بازی های بعدی ما مقابل سایپا و حضور در رقابت های آسیایی.


مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در پاسخ به حواشی ایجاد شده در پایان بازی و شکسته شدن صندلی های فولادشهر که به ندرت اتفاق می افتد، توضیح داد: به هر حال کسانی که به استادیوم می آیند، همیشه راضی به خانه نمی روند و استقلالی ها هم دوست داشتند  تیمشان پیروز شود و در استادیوم های ایران هم این اتفاق تازگی ندارد.


وی در مورد اینکه این اتفاقات برای اولین بار در فولادشهر رخ داده است، بیان کرد: شاید به خاطر این بود که اولین بار بود که ذوب آهن اینقدر خوب بازی کرد و این باعث حساسیت شده بود. ضمن اینکه حضور آقای قلعه نویی بر ضریب حساسیت ها افزوده بود. شاید استقلالی ها فکر نمی کردند که اینجا شکست بخورند ولی ما با استحقاق پیروز شدیم و این پیروزی را به هوادارانمان تقدیم می کنیم که واقعا امروز فوق العاده بودند.


سعید آذری در مورد کسب دو پیروزی پیاپی در ورزشگاه فولادشهر و اینکه اقداماتش برای آماده سازی چمن به نتیجه رسیده است، افزود: فکر می کنم این بازخوردها را در مورد کیفیت چمن و صاف بودن زمین باید از بازیکنان بپرسید. ولی به نظر می رسد گردش توپ راحت تر انجام می شود ولی این بازخوردی است که بچه های تیم باید بدهند و من خیلی خوشحالم که بازگشتمان به فولادشهر با دو پیروزی همراه بوده است و این نتیجه تلاش یک مجموعه است و امیدوارم پیروزی ها ادامه داشته باشد.


مدیرعامل ذوب آهن در مورد صندلی های شکسته و اینکه چه زمانی برای ترمیم آنها اقدام می شود و اینکه آیا شکایتی در این خصوص در کار خواهد بود یا خیر، اضافه کرد: نگران صندلی ها نباشید و آنها را سر جایشان می چسبانیم. اینطوری بهتر است که ناظران بازی در مورد این موضوع نظر بدهند. من عصبانیت هواداران استقلال را درک می کنم . دوست داشتند تیمشان پیروز بشود، اگر عصبانیتشان اینطوری تخلیه شد، که البته حرکت خوبی نبود ما مشکلی نداریم و شما هم نگران نباشید چون صندلی ها را سر جایشان می چسبانیم.

 

دیدگاه‌ها