کد خبر : 1502760 | 15 بهمن 1396 ساعت 18:19 | 18.9K بازدید | 0 دیدگاه

زهیوی: من حرفم را می‌گویم حتی اگر در فضای مجازی علیه‌ام مطلب بزنند

عذرخواهی از هواداران و گلایه‌های زهیوی از فوتبال

مهاجم فولادی‌ها از اتفاقاتی که این روزها در فوتبال ایران رخ می دهد، گلایه کرد.

عذرخواهی از هواداران و گلایه‌های زهیوی از فوتبال

به گزارش "ورزش سه"، فولاد با رکوردشکنی در 16 هفته بدون باخت خودش را به پرسپولیس نزدیک کرده است، آنها که در بازی مقابل صنعت نتیجه را به حریف واگذار کرده بودند در دقایق پایانی با پنالتی رحیم زهیوی رکورد خود را افزایش دادند تا همچنان امیدوار به ادامه فصل باشند. رحیم زهیوی، در گفتگو با خبرنگار ورزش سه در خصوص اتفاقات هفته‌های اخیر حول این باشگاه و مسائل حاشیه‌ای که پشت سر گذاشت گلایه‌های خود را مطرح کرد که در ادامه می‌خوانید.

 

پیش‌بینی بازی با صنعت بعد از حذف آنها


من پیش‌ از بازی انتظار چنین نتیجه و بازی‌ای را داشتم چون حذف صنعت از رقابت‌های جام‌حذفی آن‌ها را جریح‌تر کرده بود و می‌خواستند بهترین بازی را در لیگ داشته باشند و آن دیدار را جبران کنند. ما گل بدی از آنها دریافت کردیم و خیلی تلاش کردیم تا بتوانیم در ادامه آن را جبران کنیم که خب خدا را شکر در دقایق پایانی پنالتی کمک کرد تا ما بازی را با تساوی پایان دهیم. ما باز هم یک دربی دیگر در پیش داریم. امیدوارم بازی با استقلال خوزستان زیبا از آب در بیاید.

 

 

با شهامت و شجاعت می‌گویم که از هواداران خوزستانی عذر می‌خواهم


بعد از گل شدن پنالتی شادی نکردم چون خودم را خیلی در نتیجه تساوی مقصر می‌دانستم. من موقعیت‌های خوب زیاد داشتم که حالا با بدشانسی یا هر چیز دیگری تبدیل به گل نشد. با شجاعت و شهامت می‌گویم مقصرم و از همین رو به سمت هواداران رفتم و از آنها عذرخواهی کردم. بالاخره در فوتبال هر کسی روز بد و خوب دارد و من هم از این قاعده مستثنی نیستم ولی باز هم از هواداران بابت رقم خوردن چنین نتیجه‌ای عذرخواهی می‌کنم.

 

 

در بازی خانگی می‌ترسیم از هواداران فحش بشنویم


یک سری حرف اصولی و حرفه‌ای  هست که باید به آنها اشاره کنم اینکه چرا ما خارج از اهواز بهتر نتیجه می‌گیریم؟ چرا وقتی در خانه گل می‌خوریم هواداران صبر نمی‌کنند و شروع به  توهین و ناسزا می‌کنند. انگار به دنبال بهانه برای انجام این کار هستند؛ نه؟! چرا در بازی‌های خانگی هیچکدام از بازیکنان ما راحت بازی نمی‌کنند و دائم استرس دارند. آیا چنین رفتارهایی در شأن بازیکنان و تیم فولادی که بعد از دو، سه دوباره روی کورس نتیجه‌گیری قرار دارد است؟ زمانی که گل دریافت می‌کنیم اکثر بازیکنان برای توپ گیری جلو نمی‌آیند چرا چون می‌ترسند توپ لو برود و به آنها فحاشی شود؟

 

 

من حرفم را می‌گویم حتی اگر در فضای مجازی علیه‌ام مطلب بنویسند


در بازی مقابل صنعت بعد از آنکه گل اول را خوردیم برخی شروع به فحاشی کردند. نمی‌دانم چرا اینطور رفتار کردند، شاید با گفتن صحبت‌هایم خیلی‌ها در فضای مجازی علیه‌ام مطلب بزنند اما من از کسی ترسی ندارم و باید برخی مسائل را بگویم. می‌خواهم بپرسم کدام بازیکن است که دوست دارد گل نزند؟ آیا شما فقط فولاد و نتایجش را می‌بینید، فکر می‌کنید این تیم باید قهرمان شود؟ چطور این فکر در ذهن شما ایجاد شده است، مگر سایر تیم‌ها دست و پا بسته هستند که چنین توقعی از فولاد دارید؟

 

 

با ادامه این روند سهمیه را هم از دست می‌دهیم


در حال حاضر دوم جدول هستیم اما بازیکنان با استرس بازی می‌کنند که معتقدم اگر این روند و انتقادها از فولاد ادامه پیدا کند، بدون شک سهمیه را هم از دست خواهیم داد. تیر انتقادات و صحبت‌هایم مطمئنا به سمت هواداران فولاد نیست و آنها را آنقدر باهوش می‌دانم که در آینده با کمک‌شان تیم روند صعودی را پیدا خواهد کرد.

 

 

پرسپولیس پس از چند سال به قهرمانی رسید و امسال هم قهرمان است


پرسپولیس سال قبل بعد از چند سال قهرمان شد؟ این تیم امسال هم بهترین فوتبال را بازی می‌کند و فکر می‌کنم امسال هم قهرمان شود. شما این تیم را با فولادی مقایسه می‌کنید که امسال تغییرات زیادی داشته و بازیکن زیادی را تغییر داده است؟ این نفرات باید یکی، دو سالی کنار یکدیگر تمرین و بازی کنند تا مشخص شود تیم چقدر قدرتمند است. قرار نیست با خراب شدن هر توپ برخی از آب گل آلود ماهی بگیرند و علیه تیم شعار بدهند. فولاد بزرگ است و هواداران حق دارند انتظار داشته باشند اما مگر استقلال، تراکتورسازی، سپاهان و ذوب آهن هم بزرگ نیستند.

 

 

چطور با فحاشی می‌گوییم تمدن و فرهنگ نزد ایرانیان است


در بازی مقابل صنعت بیشترین چیزی که من را ناراحت کرد و ابراز تاسف کردم این بود که با خراب شدن یک توپ افرادی به فحاشی پرداختند و این موضوع در فوتبال ما جای بسی تاسف دارد. چرا با خراب شدن یک توپ چنین می‌شود؟! شاید پدر و برادر آن بازیکن در ورزشگاه و روی سکو نشسته باشند و با شنیدن توهین به او ناراحت شوند و عکس‌العملی نشان دهند. ما اعتقاد داریم فرهنگ نزد ایرانیان است پس باید توجه بیشتری به چنین رفتاری داشته باشیم. شما وقتی فوتبال اروپا یا همین کشورهای عربی را نگاه می‌کنید می‌بینید که آنها با چه لذتی به تماشای فوتبال می‌نشینند و چه حمایت خوبی از تیم‌هایشان دارند اما چنین چیزی در ایران اصلا دیده نمی‌شود و ما ادعای تمدن و فرهنگ چندین ساله داریم.

 

 

 همه تلاش می‌کنند اما یک تیم قهرمان می‌شود


همه ساله در لیگ فقط یک تیم قهرمان می‌شود اگرچه همه رقبا برای رسیدن به آن می‌جنگند اما قرار نیست همه تیم‌ها قهرمان شوند پس درست نیست چنین رفتارهایی داشته باشیم وقتی یک تیم قهرمان می‌شود و دو تیم در لیگ سهمیه می‌گیرد؛ مابقی هم برای سقوط نکردن و ثبات جایگاهشان در جدول می‌جنگند. هر تیمی به اندازه خودش تلاش می‌کند و برحسب همان هم نتیجه می‌گیرد.

 

 

اگر پنالتی اعلام نمی‌شد دلشکسته بازی را ترک می‌کردیم


داور به درستی پنالتی گرفت توپ به دست بازیکن صنعت برخورد کرد و هند بود، همه می‌توانند این مسئله را تشخیص دهند. اگر قرار بود این توپ را هم پنالتی اعلام نکنند که دیگر ظلم بزرگی در حق فولاد بود چون ما پیش از این 4، 5 بازی از داوری ضرر کردیم و همه هم این مسئله را می دانند اگر قرار بود در این بازی هم از داوری متضرر شویم با توجه به رفتاری که در طول بازی از روی سکوها شاهد بودیم دیگر واقعا دلشکسته می‌شدیم و نمی‌دانم بعد از این چه اتفاقی قرار بود برای فولاد رخ دهد.

دیدگاه‌ها