کد خبر : 1502830 | 16 بهمن 1396 ساعت 07:51 | 17.1K بازدید | 0 دیدگاه

یادگاری ذوبی‌ها در کوهپایه سبز (عکس)

ذوب آهن موفق شد در روزی به یاد ماندنی استقلال را شکست دهد.

به گزارش "ورزش سه"، آن ها پس از یک نیم فصل ناموفق اوج گرفتند و حالا در جایگاه دوم جدول قرار دارند. شاگردان قلعه نوئی اگر در نیم فصل اول هم همین نتایج را میگرفتند، می‌توانستند رقیب جدی پرسپولیس برای قهرمانی هم باشند؛ اما کار اینطور پیش رفت تا امیر خان برای دومین فصل متوالی، مدعی نایب قهرمانی باشد.

 

دیروز ذوبی ها دو نیمه متفاوت را سپری کردند و نشان دادند توانایی تغییر روند بازی حتی در مقابل استقلال را هم دارند. آن هم در شرایطی که جو ورزشگاه به ضرر آن ها بود و استقلال هم انگیزه بسیار زیادی برای رسیدن به بالای جدول داشت. ولی سفید و سبز پوشان اصفهانی در نیمه دوم بازی را در دست گرفتند و آن قدر حمله کردند تا سرانجام گل تساوی را به ثمر رساندند. پس از گل بازهم میل به پیروزی زیادی داشتند و تا آخرین دقیقه از مسابقه، دست از حمله کردن نکشیدند تا بار دیگر با ضربه سری دیدنی به این مهم برسند.

 

نکته قابل تامل، حملات تیم ذوب آهن از شیوه های مختلف بود که نشان از تمرین مستمر و درست آن ها زیر نظر قلعه نوئی دارد. او انگیزه ذوبی ها را به خوبی بالا برده و با بازیابی روحیه بازیکنان، این ستاره های جوان برای یک نیم فصل طلایی آماده کرده؛ اما نباید فراموش کرد فصل هنوز به پایان نرسیده و زمانی برای خوشحالی نیست.

 

ذوب آهن در زمستان سه بازیکن تاثیرگذار خود را از دست داد؛ اما در بازار نقل و انتقالاتی به آن چه میخواست، دست یافت و حالا همان بازیکنان سرنوشت بازی را تعیین میکنند. بختیار رحمانی که عملکردی بسیار خوب داشت، خالد شفیعی که در دفاع و حمله شرکت میکرد و دیگر بازیکنان که هر یک سهمی در این پیروزی داشتند.

 

ذوب آهن در ورزشگاه اختصاصی خود بر تیم آبی پوش پایتخت غالب شد و حالا منتظر پرسپولیس است تا انتقام نیم فصل اول را بگیرد. در شادی ذوبی ها انگیزه بسیار زیادی دیده میشود و قطعا شاگردان ایوانکوویچ کار ساده ای در فولاد شهر نخواهند داشت.

 

عکس از: امیر حسینی

 

1281261

 

1281115

دیدگاه‌ها