کد خبر : 1502877 | 16 بهمن 1396 ساعت 10:24 | 29.5K بازدید | 0 دیدگاه

شادی خاص آقای گل ناکام ماند

کریم انصاری‌فرد، مسی ناکام المپیاکوس!

با وجود نیمکت نشینی غیرمنتظره در حساس ترین بازی لیگ یونان در ورود به زمین تک گل تیمش را به ثمر رساند تا شادی همچون شادی لیونل مسی در ال کلاسیکو داشته باشد.

به گزارش "ورزش سه"، گارسیا سرمربی اسپانیایی و جدید المپیاکوس در تصمیمی عجیب در مصاف سنتی و سرنوشت ساز با AEK بهترین گلزن این تیم و آقای گل یونان را نیمکت نشین کرد تا این اتفاق اولین شوک را به طرفداران قهرمان یونان و خود کریم وارد کند.


انصاری فرد که انگیزه های زیادی برای درخشش در این بازی بزرگ آن هم برابر هم تیمی و رفیق صمیمی خود داشت بعد از این که در دقیقه 58 وارد زمین شد تلاش فراوانی در خط حمله المپیاکوس انجام داد تا زمینه برتری تیمش را فراهم کند که این اتفاق در دقیقه 81 افتاد و کریم سیزدهمین گل خود در این فصل را با حرکتی دیدنی وارد دروازه یاران مسعود شجاعی کرد.


گلی که باعث انفجار ورزشگاه مملو از جمعیت و طرفداران المپیاکوس شد تا انصاری فرد سر از پا نشناخته با طی کردن طول زمین خود را به جایگاه طرفداران تیفوسی سرخ و سفیدها برساند و شادی همچون شادی گل های لیونل مسی و کریس رونالدو در بازی های بزرگ همچون الکلاسیکو از خود نشان بدهد.


این شادی گل بازتاب گسترده ای در سطح رسانه های یونان داشت تا آقای گل ایرانی با بازیکنان بزرگ دنیا مقایسه شود، گرچه شادی جالب توجه آقاکریم در نهایت با تلخی همراه شد، چون هم تیمی های این بازیکن قدر گل دیدنی او را ندانستند تا با شکست 2-1 به رقیب سنتی کاملا از کورس قهرمانی و صدرنشینی بازبمانند.

 

1281305

 

1281306

دیدگاه‌ها