کد خبر : 1502880 | 16 بهمن 1396 ساعت 10:35 | 22.7K بازدید | 0 دیدگاه

بختیار در مسیر بازگشت به اوج (عکس)

بختیار رحمانی در نیم فصل به ذوب آهن پیوست تا درخشش در فولاد را تکرار کند و حالا به نظر می رسد در مسیر این مهم قرار گرفته است.

به گزارش "ورزش سه"، او که در لیگ پانزدهم از تیم امیر قلعه نوئی جدا شد و به استقلال پیوست، حالا به ذوب آهن آمده تا هم به اوج برگردد و هم قلعه نوئی را در راه رسیدن به روزهای خوب، کمک کند.

 

بختیار در نیم فصل اول هم عملکرد معمولی در پیکان داشت؛ اما نمایش هایش در نیم فصل دوم، شباهت بیشتری به دوران اوج دارد. او در 5 بازی نیم فصل دوم ذوب آهن به میدان رفته و بهترین عملکردش، در دیدار با تیم سابقش پیکان بوده است. جایی که با یک پاس گل، سفیدوسبزها را در رسیدن به 3 امتیاز مهم یاری رساند.

 

 

او روز گذشته در دیدار با استقلال نیز نبض میانه میدان را به همراه دیگر هافبک های تیمش در اختیار داشت و پس از یک نیمه نه چندان خوب، در نیمه دوم عملکردی قابل قبول ثبت کرد.

 

رحمانی 26 سال دارد و هنوز حتی به پیراهن تیم ملی هم امیدوار است. او در جام جهانی 2014 به میدان رفت؛ اما ابطال کارت معافیت، کارش را حسابی سخت کرد؛ اما این هافبک خلاق و خوش تکنیک، حالا امیدوار است با فراموشی تمام اتفاقات تلخ، در اصفهان اوج گیری را جشن بگیرد.

 

عکس از امیر حسینی

دیدگاه‌ها