کد خبر : 1503220 | 17 بهمن 1396 ساعت 17:18 | 10K بازدید | 0 دیدگاه

دغدغه ی بزرگ کمالوند

کار سخت خط دفاع نفت آبادان در غیاب کاپیتان

باید دید سرمربی نفت آبادان در غیاب اسدی ، چه ترکیب دفاعی را برای مقابله با پرسپولیس تهران انتخاب می کند .

کار سخت خط دفاع نفت آبادان در غیاب کاپیتان

به گزارش " ورزش سه " فراز کمالوند برای بازی با پرسپولیس دچار دغدغه ای بزرگ شده است . او در غیاب مرتضی اسدی کار سختی برای انتخاب مهره برای قرار دادن در قلب دفاع تیمش دارد . به احتمال بسیار زیاد در بازی مقابل پرسپولیس سعید لطفی در سمت راست خط دفاعی قرار می گیرد .علی عبدالله زاده و حسین بغلانی در قلب دفاع یک زوج را تشکیل می دهند و مسعود ابراهیم زاده به عنوان دفاع چپ بازی خواهد کرد .


اما نکته ی جالب در رابطه با زوج خط دفاعی نفتی ها این است که راه گل زدن به تیم های بزرگ را خوب می دانند .


علی عبدالله زاده در دور برگشت لیگ شانزدهم ، تک گل تیمش را مقابل پرسپولیس به ثمر رساند تا نفت آبادان 3 امتیاز شیرین کسب کند . اما این بازیکن در این فصل و در چارچوب رقابت های جام حذفی در مقابل پرسپولیس ، باز هم موفق به گلزنی شد . وی در این بازی ، تک گل نفت آبادان را با ضربه سر به ثمر رساند و بازی را به تعادل کشید . در نهایت این تیم در ضربات پنالتی پرسپولیس را شکست داد و به نیمه نهایی صعود کرد .


اما دیگر مدافع آبادانی ها یعنی حسین بغلانی مقابل دیگر تیم پر طرفدار تهرانی موفق به گلزنی شده است . این بازیکن در لیگ شانزدهم در استادیوم آزادی دروازه مهدی رحمتی را از روی نقطه پنالتی گشود و باعث برد بزرگ تیمش در این بازی شد .

دیدگاه‌ها