کد خبر : 1503228 | 17 بهمن 1396 ساعت 17:42 | 39.6K بازدید | 0 دیدگاه

غلامی – استقلال؛ جشن گل بعد از 8 سال؟ (عکس)

مهاجم نیم فصل دوم سپیدرود برای بازگشت به استادیوم آزادی و تقابل با استقلال از انگیزه زیادی برخوردار است.

به گزارش "ورزش سه"، محمد غلامی، مهاجم سابق استیل آذین که بهترین عملکرد خود را با پیراهن سرخ این تیم در لیگ برتر و برابر استقلال به نمایش گذاشته بود، اکنون در شرایطی مقابل آبی‌پوشان حاضر خواهد شد که از آخرین گلش مقابل این تیم هشت سال گذشته است.


هر چند مصدومیت‌ها و انتخاب‌های این بازیکن باعث شده تا او در نمایش موفق در لیگ برتر طی فصول اخیر ناکام باشد، اما جدال مقابل استقلال یک بازی ویژه برای او محسوب خواهد شد. جدالی که یکی از برترین عملکردهای او برابر این تیم به هشت سال قبل بازمی‌گردد؛ مهاجم اول استیل آذین در آن مقطع با  دبل خود مقابل استقلال، تیمش را در آستانه پیروزی بزرگی قرار داده بود اما گل لحظات پایانی مجتبی جباری در دقیقه 92 مانع از روز تاریخی او در استادیوم آزادی شد. دیداری که با اخراج فریدون زندی در دقیقه 91 جنجالی نیز شده بود.


محمد غلامی با پیراهن پاس همدان نیز در جریان شکست 4 بر 2 تیمش زننده یکی از گل‌های تیمش بود؛ دیداری که مربوط به 10 سال قبل است و او اکنون با پیراهن سرخ سپیدرود و در روزی که تیمش به شدت به امتیازات این بازی نیاز دارد به دنبال گلزنی در آزادی و جشن مقابل دیدگان هواداران حریف است و باید دید به این اتفاق مهم دست پیدا خواهد کرد یا خیر.

 

دیدگاه‌ها