کد خبر : 1503596 | 19 بهمن 1396 ساعت 10:53 | 16.4K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی والنسیا - بارسلونا

دو تیم والنسیا و بارسلونا، امشب در ورزشگاه مستایا شهر والنسیا به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی والنسیا - بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان والورده که در دیدار رفت به پیروزی 1-0 دست پیدا کرده اند، با این برتری پا به خانه حریف گذاشته و می‌دانند که کار آسانی پیش رو نخواهند داشت. بارسا به عنوان یکی از بهترین تیم‌های این فصل خود را معرفی کرده و نمایش‌های خوبش در تمامی رقابت ها باعث شده که در تمامی جام‌ها به عنوان مدعی شناخته می‌شود.  آبی اناری ها در دیدار رفت موفق شدند 1-0 والنسیا را شکست دهند و حالا با یک تساوی نیز راهی دور بعد رقابت ها خواهند شد.

 

1280441

 

 

در آن سو، والنسیا نسبت به اوایل فصل دچار افت شده و در هفته های اخیر در چندین بازی امتیاز از دست داده است. با این حال آنها در خانه انگیزه بسیار بالایی برای کسب نتیجه مقابل بارسا دارند. اینکه آنها با یک گل می‌توانند به بازی برگردند باعث شده تا انگیزه آنها بالا باشد و امیدوار برای این بازی آماده شوند.

در 6 تقابل اخیر دو تیم، 3 پیروزی برای بارسا، 2 تساوی و 1 پیروزی برای والنسیا به دست آمده و خفاش ها نشان داده اند که می‌توانند بارسا را دچار مشکل کنند. اندریایس پریرا تنها غایب قطعی والنسیا برای این بازی است و حضور جیسون موریو و گوئدس هنوز مشخص نیست. برای بارسا نیز دمبله غایب خواهد بود و حضور پیکه و فرمائلن در هاله ای از ابهام قرار دارد.

 

ترکیب احتمالی:

 

1281927

دیدگاه‌ها