کد خبر : 1503619 | 19 بهمن 1396 ساعت 12:04 | 4.4K بازدید | 0 دیدگاه

نظارت هفته‌های پایانی ویژه تر می‌شود

تکذیب دستکاری در نمره داوران لیگ

رییس کمیته داوران گفت: انتخاب داوران در هفته های پایانی لیگ و نظارت بر کار آنها با دقت و به شکل ویژه تری انجام خواهد شد.

تکذیب دستکاری در نمره داوران لیگ

به گزارش ورزش سه و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، فریدون اصفهانیان گفت: هفته های پایانی لیگ هم برای تیم های بالای جدول و هم برای تیم های پایین جدول حساسیت فراوانی دارد و با دستور مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال، هم در انتخاب داوران و هم برای نظارت بر کار آنها دقت و وسواسی خاص خواهیم داشت.


اصفهانیان درباره حملاتی که اخیرا به کمیته داوران صورت می گیرد گفت: اخیرا با داعیه دلسوزی برای داوران شاغل، هجمه هایی علیه کمیته داوران ایجاد شده و بازبینی فیلم داوریها را موجب از بین رفتن اعتماد به نفس داوران عنوان کرده اند. در این باره باید بگویم کمیته نظارت و بازبینی عملکرد داوران، نه نوظهور است نه عجیب . در همه رخدادهای بین المللی این نظارت دقیق و شفاف وجود دارد و اتفاقا به بهبود شرایط کمک میکند چون راههای کم شدن خطاها هم گزارش می شود.


وی ادامه داد: گفته اند ما نمره گزارشها را دستکاری می کنیم. این مورد هم از آن دسته حمله های غیرمنصفانه است که ریشه در حقیقت ندارد. اگر گزارشی با عدالت فاصله داشته باشد، ناظر داوری را دعوت می کنیم و با هم بازی را می بینیم و خود ناظر به نمره عادلانه می رسد. ما در حقیقت به پیاده شدن قانون و اجرای عدالت کمک می کنیم. متاسفانه بعضی افراد فقط به قصد تخریب و نه اصلاح فضای داوری مسائلی را مطرح می کنند که نه گرهگشاست و نه مشفقانه. اگر دلمان برای داوری می سوزد و می خواهیم شرایط به سمت بهتر شدن پیش برود باید  عدالت و  حقیقت را در نظر بگیریم.

دیدگاه‌ها