کد خبر : 1503664 | 19 بهمن 1396 ساعت 15:21 | 40.6K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای اونینگ استاندارد

واکنش لوئیس انریکه به پیشنهاد جذاب چلسی

از لوئیس انریکه به عنوان جدی ترین گزینه جانشینی آنتونیو کونته در چلسی نام برده می شود.

واکنش لوئیس انریکه به پیشنهاد جذاب چلسی

به گزارش "ورزش سه"، آنتونیو کونته در دومین فصل حضورش روی نیمکت چلسی، روزهایی بحرانی را سپری می کند. او که فصل گذشته توانست چلسی را فاتح لیگ برتر کند، در فصل جاری ضمن اختلاف با مدیران باشگاه بر سر خریدهای تابستانی و نیز زمستانی، با چند بازیکن از جمله داوید لوئیز نیز به مشکل خورده است.

در باشگاه چلسی هنوز بسیاری از اینکه کونته در تابستان قید دیگو کاستا را زد، آزرده خاطر هستند. آبی ها شانسی برای قهرمانی ندارند و برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان می جنگند.

 

 

1281971

 

 

در چنین روزهایی و پس از شکست سنگیت 4-1 در زمین واتفورد، بحث برکناری کونته و جانشینی انریکه به جای وی داغ دنبال می شود. در اسپانیا بر این عقیده اند که در صورت حذف چلسی برابر بارسا در لیگ قهرمانان، انریکه جانشین کونته خواهد شد؛ ولی اونینگ استاندارد امروز ادعا کرد که لوئیس انریکه قصد ندارد پیش از اتمام فصل هدایت چلسی را قبول کند و این را به مدیران چلسی نیز اطلاع داده است.

او به مسئولان باشگاه لندنی گفته است که پس از اتمام فصل و با کادر فنی مورد اعتماد خود سکان کار را در دست خواهد گرفت. انریکه پس از اتمام قراردادش با بارسلونا گفت که قصد دارد یک سال استرحت کند و اگر مسئولان چلسی با خواسته های او موافقت کنند، فصل بعد او را در این باشگاه خواهیم دید.

 

 

دیدگاه‌ها