کد خبر : 1503665 | 19 بهمن 1396 ساعت 14:36 | 15.5K بازدید | 0 دیدگاه

به من گفتند یا استعفا بده یا اسپانسر پیدا کن

گلایه‌های تند عبدالله ویسی؛ می‌خواهند نابودم کنند!

سرمربی استقلال خوزستان نسبت به شرایط تیمش گلایه کرد.

گلایه‌های تند عبدالله ویسی؛ می‌خواهند نابودم کنند!

به گزارش "ورزش‌سه"، عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از دیدار با فولاد صحبت هایی تند و غیرقابل باوری را بر زبان آورد. او گلایه هایی را مطرح کرده که در ادامه می خوانید:


دربی همیشه جذاب است


دربی خوزستان همیشه جذاب و از حساسیت خاص خودش برخوردار است. بازی فردا هم از این قاعده مستثنی نیست و جایگاه تیم‌ها نمی‌تواند، نشان دهد که چه تیمی برنده این مسابقه است. بازی فردا (جمعه) خوب و جذاب خواهد شد و هر تیمی که از  وضعیت خود در تمامی نقاط زمین استفاده کند می‌تواند برنده بازی باشد و هیچ تیمی از قبل برنده نیست.


9 ماه است بدون یک ریال کار می کنم


اگر نوع رفتار مردم را با خودم و بازیکنانم را نمی دیدم از این تیم می رفتم، ولی این مردم باعث می‌شوند که با تمام وجود ادامه‌ دهم. من ۹ ماه است کار می‌کنم؛ ولی یک ریال هم حقوق نگرفته‌ام. اینها می‌خواهند من را نابود کنند که نمی‌توانند و یا این که می‌خواهند تیم را از بین ببرند که آن هم نمی‌توانند، چون این تیم برای مردم خوزستانی است که آب و هوا و امکانات ندارند و دلخوشی‌شان همین فوتبال است.


70 درصد پول کشور از خوزستان است ولی...


۷۰ درصد از پول این کشور از طریق خوزستان تامین می‌شود، ولی متاسفانه در حال انجام کارهایی در پشت پرده هستند که اگر موقعش شود ریز آن را هم خواهم گفت‌؛ ولی شرایط این گونه است. شاید این گونه بگویم من را دار بزنند؛ ولی برای مردم خوزستان مردن اشکالی ندارد.


به من گفتند استعفا بده یا اسپانسر پیدا کن


به‌ هر حال دارند اذیت می‌کنند. چند روز پیش نیز خودم درخواست جلسه‌ای را به باشگاه دادم و در نهایت توانستیم با اعضای کادر فنی ام جلسه‌ای با مسئولان باشگاه داشته باشیم که به من گفتند یا استعفا بده و یا برای تیم ‌اسپانسر پیدا کن و یا به بازیکنان بگو که پول نیست. هر کاری می‌خواهید انجام دهید. آنها در واقع سه راه جلوی پای من گذاشتند.


هیچ کس پول نگرفته است


وقتی این کار را انجام می‌دهند من باید برای مردم و تیمم چه کاری انجام دهم؟ هشت هفته‌ باقی‌ مانده به پایان مسابقات به من می‌گویند که به دنبال ‌اسپانسر باش، این موضوع چه ربطی به من دارد؟ من ابتدای فصل هم چنین کاری را انجام دادم؛ ولی اکنون که ما مالک داریم چرا باید وضعیت این گونه باشد؟ می‌گویند که ۳۰ درصد از قرارداد بازیکنان را داده‌ایم که  ۲۰ درصد آن با کمک آقای اسد بیک و استاندار زحمتکش خوزستان بوده است که کادر فنی، پزشک یار و ماساژور تیم پولی را دریافت نکرده اند. این ۳۰ درصد در مقایسه با دیگر تیم‌ها چیزی نیست.


برای تیم قهرمان زشت است


خیلی زشت است که قهرمان بوده‌ایم و در آسیا بازی کرده‌ایم و در حال‌ حاضر شرایط این گونه است. امسال شرایط خوبی در جام حذفی داریم، اما در حال‌ حاضر وضعیت‌مان به این گونه است. من هر روز از استرس تب خال می زنم. حتی اگر فرگوسن هم بالای سر این تیم هم بیاید، چون تیم روح و روان ندارد نمی‌تواند کاری انجام دهد. روح بازیکنان خسته است.


مگر می شود اینقدر مصدوم داشته باشیم؟


هشت بازیکن تیم مصدوم هستند، مگر می‌شود این قدر مصدوم داشته باشیم؟ روح آنها خسته است. اگر حرف بزنیم قهر می‌کنند. اگر صحبتی نکنیم می‌گویند که ترسو است. اگر به گونه‌ای دیگر صحبت کنیم انگ سیاسی به ما می زنند.


استاندار به استقلال خوزستان کمک کند


در حال‌ حاضر شرایط ما مناسب نیست و از استاندار خوزستان می‌خواهم که به مردم این استان و فوتبال آن کمک کند حتی اگر می‌خواهند من را اخراج کنند؛ ولی به این مردم کمک کنید.


چسب و روغن ماساژ هم نداریم


من این همه انرژی می گذارم؛ ولی در باشگاه چسب و روغن برای ماساژ در اختیار نداریم و این روغن برای ماساژ هزار تومان است. بازیکن ما مصدوم شده و در این جا نمی‌تواند بهبودی خود را پیدا کند و بعد باشگاه می‌گوید پول بلیت نمی‌دهیم که به تهران بروند. یا می‌خواهند اعصاب ما را خراب کنند و یا می‌خواهند روحیه تیم را از بین ببرند.


بازیکنان مان می خواهند سرباز شوند


تیم ما در رشت با هفت غایب و چند بازیکن جوان به نتیجه‌ تساوی دست یافت و بعد از ما سوال و جواب می‌کنند که آیا از این بازی راضی بوده اید و جواب من این است که چرا راضی نباشم؟ دو بازیکن ما چون پولی برای تمدید دانشگاه‌شان را ندارند می‌خواهند که سرباز شوند که این موضوع خنده‌دار است. اگر تیم نمی‌خواهند بگویند. چرا به مردم خوزستان دروغ می‌گویند که برای تیم هزینه کرده‌ایم؟ آنها ۶۰۰ میلیون تومان به من دادند که فقط موسی کولی بالی ۲۸۰ میلیون تومان و شیخ ویسی ۲۷۰ میلیون تومان بدهکار بود. خود من ۸۰۰ میلیون تومان بدهکار هستم و بعد به من می‌گویند که قراردادت زیاد است و از آنها می‌خواهم که بروند مربیان تیم‌های دیگر را ببینند. باشگاه به من می‌گوید که قرارداد بازیکنان را کم کنید. چرا باید این کار را انجام دهیم؟


با عصا هم شده در لیگ می مانیم


به من می‌گویند یا تیم را بردار و یا ‌اسپانسر پیدا کن.  من هم از سه روز پیش به دنبال ‌اسپانسر هستم. این درد دل تمام تیم است و نمی‌خواهم چیزی را توجیه کنم. ما با عصا هم شده است در لیگ باقی می مانیم. فقط اعصاب ما را خراب نکنید.

دیدگاه‌ها