کد خبر : 1503666 | 19 بهمن 1396 ساعت 15:36 | 57.9K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای ال چیرینگیتو

پاسخ عجیب فلورنتینو پرز به تهدید جدایی آسنسیو

خوتا ژوردی، ایجنت فوتبالی و یکی از کارشناسان مطرح برنامه ال چیرینگیتو شب گذشته ادعای جالبی را در مورد آسنسیو مطرح کرد.

پاسخ عجیب فلورنتینو پرز به تهدید جدایی آسنسیو

به گزارش "ورزش سه"، مارکو آسنسیو سال 2015 و با رقم 4 میلیون یورو از مایورکا به خدمت گرفته شد و پس از یک سال حضور قرضی در اسپانیول به رئال مادرید بازگشت. او در اولین بازی رسمی خود برای رئال در سوپرکاپ اروپای 2016 برابر سویا موفق به گلزنی شد و فصلی به یادماندنی را برای خود رقم زد.

آسنسیو در فینال لیگ قهرمانان سال گذشته نیز موفق شد یکی از 4 گل رئال را به یوونتوس بزند و به تیم ملی اسپانیا نیز راه یافت. او شروعی خیره کننده در فصل جاری داشت؛ ولی به تدریج دچار افت شد و زیدان دیگر به عنوان بازیکن ثابت روی او حساب نمی کند در حالی که تابستان اینگونه تصور می شد که نقش آسنسیو پررنگ تر از فصل گذشته خواهد شد.

 

 

1281976

 

 

طبق ادعای خوتا ژوردی، آسنسیو که از بدقولی زیدان آزرده خاطر شده، به اطرافیانش گفته است که اگر شرایط تا پایان فصل تغییر نکند، به جدایی از رئال فکر خواهد کرد. گویا این خبر به گوش فلورنتینو پرز، مدیر رئال رسیده و او پاسخ جالبی نیز به مدیر برنامه های آسنسیو داده است.

پرز در واکنش به تهدید جدایی آسنسیو برای وی این پیام را فرستاده است:« از هر جهت آسوده خاطر باش. نگرانی تو بیهوده است و این قول را به تو می دهم که فصل بعد مربی ای که در رئال خواهد بود، روی تو به عنوان یک مهره کلیدی حساب باز خواهد کرد.»

 

 

1281975

 

 

در واقع پرز تلویحا اشاره کرده است که زیدان فصل بعد روی نیمکت رئال نخواهد بود. این ادعا در ماه فوریه که هنوز تکلیف رئال در لیگ قهرمانان مشخص نشده، در نوع خود جالب توجه است. گویا پرز از هم اکنون تصمیم خود برای برکناری زیزو را گرفته است.

دیدگاه‌ها