کد خبر : 1503875 | 20 بهمن 1396 ساعت 11:41 | 12.5K بازدید | 0 دیدگاه

آذری: مشکل خورشیدی با ذوب‌آهن چیست؟

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن با توجه به پنالتی پر حاشیه ای که در دیدار روز گذشته ذوب آهن مقابل سایپا اتفاق افتاد، این پنالتی را ناشی از مشکل خورشیدی با ذوب آهن دانست و از دلیل این مشکل ابراز بی اطلاعی کرد.

آذری: مشکل خورشیدی با ذوب‌آهن چیست؟

به گزارش "ورزش سه"، سعید آذری در این ارتباط گفت: با بسیاری از کارشناسان داوری صحنه پنالتی روز گذشته دیدار ذوب آهن مقابل سایپا را به اشتراک گذاشتیم و متوجه شدیم پنالتی که برای سایپا و علیه ما گرفته شده است به واقع صحیح نبوده و خورشیدی یک بار دیگر خصومت خودش را با ذوب آهن نشان داد.


آذری بیان کرد: ایراد شاید از کمیته داورانی است که بدون برنامه و مطالعه داورانش را برای بازیهای مختلف انتخاب می کند. آقای خورشیدی تنها در این چند هفته برای ما دو بار دیگر قضاوت کرده بود که همواره به ضرر ما سوت زده است. این آقا همان داوری است که در دیدار با پدیده یک پنالتی خنده دار روی خلعتبری و علیه ما در دقیقه نود گرفت که واکنش شجاعانه رشید مقابل پنالتی قاضی باعث شد، یک شکست به دست آقای خورشیدی به ما تحمیل نشود. متاسفانه در دیدار سپاهان هم این داور یک پنالتی روی تبریزی برای ما نگرفت تا نشان دهد با ذوب آهن مشکل دارد. من نمی دانم در دیدار بسیار حساس روز گذشته ذوب آهن مقابل سایپا چطور او به خودش اجازه داد بر روی چنین صحنه ای اعلام پنالتی کند و بازی را به نفع حریف برگرداند.


آذری ادامه داد: ما نمی خواهیم باخت تیم را گردن کسی بیندازیم ولی شما ببییند این پنالتی در زمانی که ما سوار بازی بودیم و دادن یک اخطار نا به حق به ولسیانی در دقیقه 20 که هافبک دفاعی ما را دست به عصا کرد همه آن چیزی بود که حریف ما می خواست و آقای خورشیدی آن را به سایپا هدیه کرد. متاسفانه اقدامات آقای خورشیدی به این سوتهای داخل زمین خلاصه نمی شد. به چه دلیل همواره باید ایشان با تهدید با نیمکت ذوب آهن برخورد کند. علاوه به آقای قلعه نویی که در این دیدار به دلیل اندک اعتراض به حق کشی تیمش اخراج شد، دستیار ایشان آقای الهویی را هم داور بازی اخراج کرد. فکر کنم اگر بازی ده دقیقه دیگر ادامه داشت خورشید همه نیمکت ما را اخراج می کرد تا بدون هیچ دغدغه ای کارش را در زمین انجام دهد. جالب اینکه معمولا داور چهارم درخواست اخراج کادر فنی را می کند ولی در صحنه ای که ما دیدیم آقای خورشیدی گفته است اقای قلعه نویی دستش را بالا آورده است و من آن را دیدم و اخراجش کردم!


آذری همچنین اظهار کرد: من از کمیته داوران می خواهم پاسخی روشن به انتخاب این داور و سوتهای همواره به ضرر ذوب آهن خورشیدی داشته باشند. متاسفانه مشخص نیست چرا همه اتفاقات باید در این بازی بیفتد و دوربینی هم به جز دوربین باشگاهها و دوربین چند برنامه تلویزیونی در ورزشگاه نباشد تا مشخص نشود چه ظلمی به تیم ما شد.


آذری در پایان بیان کرد: امیدواریم این بار کمیته داوران از موضوع عبور نکند که اگر این چنین شود اجحافی بزرگ در حق جامعه داوران و فوتبال کشور صورت گرفته است. ضمن اینکه این بار ما از حق خود در مورد این اتفاقات عبور نخواهیم کرد.

دیدگاه‌ها