کد خبر : 1503985 | 20 بهمن 1396 ساعت 17:17 | 56.1K بازدید | 0 دیدگاه

علی دایی بهترین بازیکن تاریخ است

خسرو حیدری: امید ابراهیمی پروژه 5 ساله من است

هافبک سابق تیم ملی ایران در یک برنامه تلویزیونی حاضر شد و به سوالات پاسخ داد .

خسرو حیدری: امید ابراهیمی پروژه 5 ساله من است

به گزارش " ورزش سه " خسرو حیدری ؛ هافبک حال حاضر استقلال تهران ، چهارشنبه شب مهمان برنامه دورهمی به کارگردانی مهران مدیری بود .


حیدری صحبت های جالبی در رابطه با حضورش در پرسپولیس تهران ، حضور مافیا در فوتبال ایران ، میزان دستمزد ها در فوتبال و ماجرای باجناق شدنش با امید ابراهیمی مطرح کرد . گزیده ای از این مباحث را در زیر دنبال می کنیم :

در نوجوانی پرسپولیس بودم
من خیلی نوجوان بودم و یک سال در پرسپولیس بودم . اون موقع هنوز خیلی رنگ ها را نمی شناختم . تو آن سن و سال خیلی رنگ آبی و قرمز مطرح نبود . من یک سال در نوجوانان پرسپولیس بودم و بعد از آن به استقلال آمدم و کارم از آن جا شروع شد . به تیم ملی جوانان و نوجوانان راه پیدا کردم . من به همه ی پرسپولیسی ها همیشه احترام می گذارم ؛ ولی خودم را از خانواده استقلال می دانم .

 

برنامه نود حساسیت مردم را بالا برده است
حیدری در این برنامه درباره ی دستمزد های فوتبال این گونه گفت : دستمزد ها در حال حاضر خوب است . ولی دوران کوتاهی دارد . فکر می کنم فوتبالیست ها یک عمر زحمت می کشند و به یک جایی می رسند . شاید تو خیلی از شغل ها برنامه نود نباشد که بخواهد ما را آنالیز کند و این کار ما را سخت می کند . ولی خب فوتبال یک ورزشی است که همه مردم آن را دوست دارند ، برنامه نود را دنبال می کنند و به همین دلیل برخی مردم حساس می شوند که فوتبالیست ها در آمد بالایی دارند . وی در ادامه گفت : دستمزد بازیکنان به خیلی از مسائل مربوط می شود و متغیر است و به طور مثال اگر بازیکن ملی باشد و یا فقط باشگاهی بازی کند ؛ دستمزدش متفاوت است . یا اگر بازیکنی تازه وارد تیم شود ، دستمزدش متفاوت است . من زمانی که وارد ابومسلم شدم ، قراردادم 5 میلیون تومان بود . بازیکن ها یک سری آپشن در قرارداد خود دارند و اگر آن آپشن ها را به دست بیاورند ، می توانند قرارداد بهتری داشته باشند .


مسئله کاپیتانی مهم نیست
خسرو حیدری که یکی از کاپیتان های استقلال است در واکنش به صحبت های مدیری در خصوص مسئله کاپیتانی در استقلال ؛ بیان کرد : من ، مهدی رحمتی ، پژمان منتظری و امید ابراهیمی که جز کاپیتان های استقلال هستیم ، از این نظر هیچ مشکلی با هم نداریم و خیلی چیز مهمی برای ما محسوب نمی شود .


امید ابراهیمی پروژه 5 ساله من است
مهدی رحمتی همیشه می گوید که تو یک پروژه 5 ساله داشتی که الان به ثمر نشسته است !
ما زمانی که در اصفهان و تیم سپاهان بودیم ، با امید خیلی دوست بودیم و هر چند وقت یک بار به خانه ی ما می آمد . بعد از این که به استقلال آمدیم این دوستی و صمیمیت بین ما بیشتر شد و در نهایت من و امید ابراهیمی باجناق شدیم .

 

چشم هایم را بر روی مسائل پشت پرده می بندم
حیدری در ادامه در خصوص وجود مافیا در فوتبال، اظهارات جالبی را مطرح کرد : فوتبال نا پاک یعنی مافیا . فکر می کنم در همه صنف ها در یک زمانی خاص یک مافیا هست . حالا می تواند در ورزش باشد یا سینما . در فوتبال هم زد و بند مالی وجود دارد و هم جا به جایی بازیکن ولی خب در لیگ برتر خیلی وجود ندارد و من ندیدم . در هر حال فوتبال چون دارای حواشی فراوان است ، نا پاکی هم دارد . در ادامه مهران مدیری اعلام کرد در پشت پرده باشگاه استقلال مافیا وجود دارد که حیدری در جواب گفت : فکر نمی کنم هم چنین چیزی مطرح باشد ؛ ولی بنده شخصا به این مسائل حتی در صورتی که باشد هم توجه نمی کنم . اگر هم چیزی می بینم ، چشم هایم را می بندم .

 

فردوسی پور ؛ استقلالی ها را بیشتر دوست داشته باشد
برنامه نود مردمی هستش و ما دوست داریم که عادل فردوسی پور استقلالی ها را بیشتر دوست داشته باشد . این خواسته ی هواداران استقلال هستش که عادل همانند اسمش برخورد کند و نقش دو تیم پایتخت را با هم پر رنگ ببیند . وگرنه برنامه نود خیلی خوب و بزرگ است و جلوی بسیاری از ناپاکی های فوتبال را گرفته است .

 

هافبک سابق تیم ملی در ادامه به سوالات متفاوت این گونه پاسخ داد :
خسرو حیدری در رابطه با بهترین مربی استقلال این گونه گفت : بنده در استقلال با امیر قلعه نویی ، پرویز مظلومی ، علیرضا منصوریان و وینفرد شفر کار کرده ام که همه این  آقایان جز بهترین مربیان ایران هستند . در گذشته هم مرحوم ناصر حجازی و منصور پورحیدری سکان دار هدایت استقلال بوده اند که آن ها هم جز بهترین ها هستند .

 


بهترین بازیکن ایران :
به نظر بنده بهترین بازیکن ایران علی دایی است . سرآمد فوتبال ایران هستند و هم استقلالی و هم پرسپولیسی به ایشان علاقه دارد .


بهترین بازیکن خارجی :
من طرفدار رئال مادرید هستم و رونالدو را دوست دارم .

دیدگاه‌ها