کد خبر : 1504018 | 20 بهمن 1396 ساعت 18:58 | 66.4K بازدید | 0 دیدگاه

اگر 2 تا بازی برای پرسپولیس می کرد خدا را بنده نبود؛

نصرتی: در مورد من از عقیلی و نویدکیا بپرسید نه انصاری!

محمد نصرتی مدافع تیم نفت تهران می گوید که مهاجم تیم سپاهان ابتدا شروع به فحاشی کرده و او فقط جوابش را داده است.

نصرتی: در مورد من از عقیلی و نویدکیا بپرسید نه انصاری!

محمد نصرتی مدافع تیم نفت تهران در گفتگو با "ورزش سه" و در واکنش به درگیری های ایجاد شده میان او و ساسان انصاری توضیح داد: اوایل بازی بود که انصاری مچ دست من را گرفت. سال گذشته هم وقتی با گسترش فولاد مقابل فولادخوزستان بازی کردیم همین اتفاق افتاد و برای دومین بار بود که وقتی در عرض حرکت می کرد، مچ دست من را می گرفت. این کار اصلا جوانمردانه نیست و به او گفتم اصلا این کار درست نیست. وقتی که آقای کرمانشاهی هم به او تذکر داد ماجرا تمام شد و دیگر در طول بازی اتفاق خاصی نیفتاد.


وی ادامه داد: بازی ادامه پیدا کرد؛ ولی چون نتوانست تا پایان بازی هیچ کاری کند، آخر بازی که توپ دست من بود، به سمت من آمد و شروع به فحش دادن کرد.


نصرتی در خصوص اینکه انصاری ادعا کرده فحاشی از سمت او بوده است، تاکید کرد: اصلا. انصاری شروع کرد به فحش دادن و من هم وقتی دیدم اینطوری شده جوابش را دادم. من نمی دانم انصاری کجای فوتبال بوده است و باید احترام به بزرگ تر را یاد بگیرد.


مدافع تیم نفت تهران بیان کرد: الان شما باید در مورد من از عقیلی، نویدکیا، کریمیان، و خیلی دیگر از بازیکنان بزرگ سپاهان بپرسی؛ من نمی دانم ایشان چه کاری برای فوتبال کرده است؛ جز اینکه از بغل باشگاه پرسپولیس رد شده! فکر می کنم اگر 2 تا بازی می کرد خدا را بنده نبود. دو تا برنامه این ها رو گنده می کنند و خودشان هم باور می کنند. شما از تمام مهاجمان لیگ بپرسید اگر من یک بار بی ادبی کردم حق با شماست.

 

نصرتی با اشاره به شرایط نابسامان این روزهای سپاهان افزود: شرایط این روزهای سپاهان به خاطر امثال این بازیکنان است. محمود کریمی، ابراهیم توره، ادموند بزیک قبلا مهاجم سپاهان بوده اند. شما از نویدکیا و عقیلی در مورد اخلاق من بپرسید نه بازیکنانی که معلوم نیست از کجا آمده اند. متاسفانه فوتبال برعکس شده؛ سالی دو سه گل می زنند و پنالتی می زنند فکر می کنند چه شده است. فوتبال که اینطوری نیست!


مدافع سابق پرسپولیس در مورد خوشحالی جنجالی اش که چند سال پیش در رشت اتفاق افتاد و ساسان انصاری آن را دلیلی بر شخصیت نامناسب او دانسته، توضیح داد: آن یک اتفاق بوده است که تمام شده است. ایشان باید یاد بگیرد با جوانمردی فوتبال بازی کند، با نامردی که نمی شود فوتبال بازی کرد. این چیزهایی که گفتم هم در شان من نبود و بازیکنان قبلی این تیم باید در مورد شخصیت من اظهار نظر کنند.

 

دیدگاه‌ها