کد خبر : 1504070 | 21 بهمن 1396 ساعت 00:15 | 15K بازدید | 0 دیدگاه

فیورنتینا 0-2 یوونتوس؛ سه امتیاز برای صدرنشینی

یوونتوس در دیداری خارج از خانه مقابل فیورنتینا به پیروزی 2-0 رسید و به صدر جدول سری آ صعود کرد.

فیورنتینا 0-2 یوونتوس؛ سه امتیاز برای صدرنشینی

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان مکس آلگری در نیمه اول این دیدار نتوانستند دروازه بنفش ها را باز کنند؛ اما در نیمه دوم دو بار توسط فدریکو برناردسکی و گونسالو ایگواین به گل رسیدند و سه امتیاز حساس این دیدار را به دست آوردند.

 

یوونتوس بازی را بهتر آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی، یکی دو موقعیت خوب روی دروازه میزبان ایجاد کرد؛ اما نتوانست به گل برسد. پس از آن نوبت بازیکنان فیورنتینا بود که ابتکار عمل را در دست گرفتند و در دقیقه 18، برخورد توپ به دست جورجو کیه لینی در محوطه جریمه یووه باعث شد تا داور یک ضربه پنالتی برای میزبان اعلام کند؛ اما بعد از ویدئو چک، مشخص شد که بازیکن فیورنتینا پیش از این اتفاق در آفساید بوده و داور تصمیمش را عوض کرد.

 

 

1282387

 

در ادامه بازی متعادل دنبال شد و هر دو تیم یکی دو موقعیت نصفه و نیمه روی دروازه هم ایجاد کردند؛ اما در نهایت نیمه اول بدون گل به پایان رسید.

 

نیمه دوم را تیم میزبان بهتر آغاز کرد و چیزی نمانده بود که در دقیقه 49 به گل برسند؛ اما هیچ یک از بازیکنان این تیم نتوانستند از ارسال دیدنی سیمئونه استفاده کنند.

 

در مقابل این یوونتوس بود که در دقیقه 56 به گل رسید. روی یک ضربه آزاد بود که برناردسکی با ضربه ای فنی و تماشایی، توانست دروازه حریف را باز کند و یووه را 1-0 پیش بیندازد.

 

 

1282384

 

بعد از این گل بازیکنان فیورنتینا پیش کشیدند و چند موقعیت خوب روی دروازه یووه ایجاد کردند؛ اما نتوانستند به گل برسند. از جمله در دقیقه 70 که بوفون با یک واکنش تماشایی، مانع گلزنی تریو شد.

 

حملات تیم میزبان برای رسیدن به گل تساوی ادامه داشت؛ اما این یوونتوس بود که در دقیقه 85 به گل دوم رسید. ایگواین که پشت مدافعان حریف صاحب موقعیت شده بود، در موقعیتی تک به تک، توانست با ضربه ای دقیق، کار را تمام کند.

 

در دقایق پایانی توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و بازی با برتری 2-0 یووه با پایان رسید تا این تیم با یک بازی و دو امتیاز بیشتر از ناپولی، در صدر جدول قرار بگیرد.

 

دیدگاه‌ها