کد خبر : 1504240 | 21 بهمن 1396 ساعت 17:29 | 54.3K بازدید | 0 دیدگاه

به بهانه درخشش صادق محرمی؛

بدل مهدوی کیا در اردوگاه پرسپولیس

مدافع جوان پرسپولیس بار دیگر توانسته خود را به فرم مدنظر کادر کروات این تیم نزدیک کند و اکنون باید انتظار تکرار درخشش او در لیگ قهرمانان آسیا را کشید.

بدل مهدوی کیا در اردوگاه پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، صادق محرمی بی شک یکی از بازیکنان آینده دار فوتبال ایران محسوب می‌شود که طی دو فصل اخیر توانسته عملکرد نرمالی از خود در جمع سرخپوشان به جا بگذارد. این بازیکن به قدری در هفته های اخیر درخشان ظاهر شده است که برانکو علیرغم رسیدن کامیابی نیا و احمد نوراللهی ، ترجیح می دهد از ماهینی در کنار ربیع خواه استفاده کند و صادق محرمی را در پست راست دفاع به کار گیرد.


محرمی از بازی با سیاه جامگان در ترکیب ثابت پرسپولیس قرار گرفته است و جز درخشان‌ترین بازیکنان این تیم محسوب می‌شود. وی در این مدت 5 بازی را به صورت کامل به میدان رفته و علاوه بر شرکت در کارهای دفاعی تیمش، در فاز تهاجمی پرسپولیس هم مشارکت فعالی داشته است. اما درخشان‌ترین بازی محرمی مقابل صنعت نفت آبادان رقم خورد. جایی که نفتی‌ها برنامه‌ی خود برای یورش به پرسپولیس را از سمت راست طرح‌ریزی کرده بودند که در پایان با ناکامی آنها همراه بود. صادق محرمی با یک بازی هوشمندانه علاوه بر اینکه در دفع حملات حریف موفق بود، به کمک ربیع خواه توانست جلوی حرکات ترکیبی و تاکتیکی نفت آبادان را بگیرد. اما در بازی‌های اخیر پرسپولیس، محرمی در فاز هجومی بهتر کار کرده است. جایی که با اتکا به قدرت دریبلینگ و سرعتش به یک سوم دفاعی حریفان نفوذ می‌کند و موقعیت‌هایی برای یاران خود ایجاد می‌کند .


این بازیکن جوان اگر بتواند به روند مثبت خود ادامه دهد و به دور از حواشی به پیشرفت هر چه بیشتر خود فکر کند، علاوه بر راهیابی به تیم ملی می‌تواند بعد از چند سال جای خالی مهدی مهدوی کیا را در پرسپولیس و تیم ملی پر کند . او در فصل گذشته در ترکیب پرسپولیس توانست بارها نظر کمیته برگزاری این مسابقات را به خود جلب کند و در ترکیب تیم منتخب هفته قرار گرفته بود و اکنون با شروع مجدد این رقابت‌ها باید دید قادر به تکرار درخشش با پیراهن شماره 2 خواهد بود یا خیر.

دیدگاه‌ها