کد خبر : 1504397 | 22 بهمن 1396 ساعت 15:34 | 4.5K بازدید | 0 دیدگاه

نماینده سعودی با 48 گل زده مقابل تراکتورسازی

ساغلام مقابل الاهلی عقب می‌کشد؟

خط دفاعی تراکتورسازی در بازی با الاهلی کار بسیار سختی خواهد داشت.

ساغلام مقابل الاهلی عقب می‌کشد؟

به گزارش "ورزش سه"، تراکتورسازی در حالی فردا در چارچوب  رقابت های هفته اول لیگ قهرمانان آسیا در عمان میزبان الاهلی عربستان است که نماینده سعودی خط حمله بسیار قدرتمندی دارد.


تیم الاهلی در 20 بازی گذشته اش در لیگ عربستان 48 گل به ثمر رسانده که این مساله به خوبی شرایط مطلوب این تیم در خط حمله را نشان می دهد. در این بین الاهلی با توجه به بازیکنان خارجی خوبی که دارد، در خط حمله پرقدرت ظاهر می شود و همین موضوع در بازی فردا کار سرخپوشان تبریزی را سخت می کند.


مساله امیدوار کننده برای تراکتورسازی مصدومیت عمر السوما بازیکن سوریه ای تیم الاهلی است که بهترین گلزن این تیم محسوب می شود. سوما 10 گل از 48 گل زده الاهلی را به ثمر رسانده و سال گذشته در مصاف با ذوب آهن و پرسپولیس هم توانست حریف ایرانی را اذیت کند.


حالا با توجه به خط حمله قدرتمند الاهلی عربستان باید دید آیا ارتغرول ساغلام سرمربی ترکیه ای تراکتورسازی شیوه خود برای بازی امروز را تغییر می دهد یا اینکه با شرایط هجومی به زمین می رود.


ساغلام در بازی های گذشته شیوه ای هجومی را برای سبک بازی تراکتور انتخاب کرده و شاید عملکرد خوب هجومی الاهلی باعث شود او با سیستم تدافعی تر تیمش را به زمین بفرستد. البته ساغلام در نشست خبری امروز از عزم تراکتورسازی برای پیروزی سخن گفت و باید دید در زمین مسابقه چه اتفاقاتی رخ می دهد.


دیدار تراکتورسازی و الاهلی عربستان ساعت 19 فردا به وقت تهران در ورزشگاه السیب مسقط برگزار می شود.

 

دیدگاه‌ها