کد خبر : 1504548 | 23 بهمن 1396 ساعت 10:17 | 176.4K بازدید | 0 دیدگاه

سرخپوشان نسف قارشی را دست کم نگیرند؛

بهترین بازیکن آسیا در مقابل پرسپولیس

تیم فوتبال نسف قارشی نخستین حریف آسیایی پرسپولیس ایران خواهد بود.

بهترین بازیکن آسیا در مقابل پرسپولیس

به گزارش ورزش سه، رقابت های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از امروز آغاز می شود و تیم های کشورهای مختلف در قالب هشت گروه چهار تیمی نبرد خود را آغاز می کنند.

 

در چارچوب مسابقات گروه C لیگ قهرمانان فردا تیم های پرسپولیس ایران و نسف قارشی ازبکستان به مصاف هم می روند. بازی در ورزشگاه آزادی مقابل تیم دوم ازبکستان، می تواند شروع مناسبی برای قهرمان و البته صدرنشین لیگ فوتبال ایران باشد و بسیاری معتقدند پرسپولیس کار سختی مقابل این حریف پیش رو نخواهد داشت؛ اما نسف قارشی هم تیم کوچکی نیست و شاگردان برانکو نباید فریب این جو ایجاد شده را بخورند.

 

یکی از نکات مثبت و مهمی که در ترکیب نسف قارشی به چشم می خورد، حضور یک ستاره جوان در این تیم است. «اودیلجون هامروبکوف» هافبک 21 ساله تیم نسف قارشی ازبکستان شاید یکی از مهم ترین مهره های این تیم در آسیا به شمار بیاید و قطعا ازبک ها در انتظار درخشش او هستند. این هافبک 178 سانتی متری حدود یک ماه پیش با تیم ملی زیر 23 سال ازبکستان مقام قهرمانی آسیا را به دست آورد. او که در حذف ژاپن و کره جنوبی و در نهایت کسب عنوان قهرمانی یکی از عناصر مهم تیمش بود، پس از پایان رقابت ها عنوان بهترین بازیکن تورنمنت را از آن خود کرد و ارزشمندترین فوتبالیست زیر 23 سال آسیا نام گرفت. هامروبکوف در فهرست 10 بازیکن تماشایی لیگ قهرمانان که از سوی AFC منتشر شد نیز در کنار بازیکنان بزرگی مثل هالک، اکسل ویتسل و عمر عبدالرحمان قرار گرفت؛ فهرستی که نام علی علیپور، مهاجم پرسپولیس ایران نیز در آن قرار داشت.

 

1282895

 

حالا این بازیکن باید با شماره 7 تیم نسف قارشی در میانه میدان مقابل هافبک های توانای پرسپولیس صف آرایی کند و با توجه به بهره مندی از نیروی جوانی، محل بازی او یکی از نقاط کلیدی زمین برای نسف خواهد بود.

 

در کنار هامروبکوف، دراگان سران صربستانی اصلی ترین امید ازبک ها برای باز کردن دروازه پرسپولیس خواهد بود. این مهاجم 30 ساله در فصل گذشته لیگ ازبکستان 15 بازی برای نسف انجام داد و موفق شد 19 گل به ثمر برساند. او در فصل 2016 هم دوازده گل در 9 بازی برای نسف قارشی زده بود و به عنوان یک مهاجم خطرناک و زهردار خود را در فوتبال ازبکستان معرفی کرده است.

 

نکته جالب توجه دیگر در خصوص نسف قارشی، فرم مناسب این تیم در ماه های اخیر است. شاگردان بردیف در 10 بازی اخیر خود که شامل لیگ ازبکستان، جام حذفی و پلی آف لیگ قهرمانان بود، 9 پیروزی به دست اوردند و فقط در دیدار تشریفاتی هفته آخر لیگ شکست خوردند.

دیدگاه‌ها