کد خبر : 1504570 | 23 بهمن 1396 ساعت 11:32 | 5.9K بازدید | 0 دیدگاه

بازیکنی با 16 بازی بدون باخت

لطفی: در پارس جنوبی هیچکس فیکس نیست

پارس جنوبی سرانجام به اولین بردش در نیم فصل دوم رسید آن هم در زمین پدیده که یکی از بهترین تیم های این فصل بوده است.

لطفی: در پارس جنوبی هیچکس فیکس نیست

به گزارش" ورزش سه" پارس جنوبی بازهم با یک ترکیب دفاعی متفاوت در این بازی به میدان رفت و محمد طیبی و مجتبی لطفی مدافعان این تیم بودند و عملکرد خوبی هم داشتند. درباره مجتبی لطفی که در جم به «راموس خوش شانس» معروف است این نکته قابل توجه است که در 16 بازی که برای تیمش بازی کرده پارس جنوبی هیچ شکستی نداشته است. لطفی در ابتدا درباره بازی برابر سپاهان و حضور در کنار محمد طیبی گفت:« بازی خوبی با پدیده داشتیم و این برد باعث شد بعد از چند وقت به روزهای خوبمان برگردیم و دوباره در کورس سهمیه قرار بگیریم. درباره تجربه بازی در کنار محمد طیبی هم باید بگویم که تجربه خیلی خوبی بود و عملکرد بدی نداشتیم.» نکته ای که درباره پارس جنوبی قابل ذکر است اینکه این تیم تغییرات زیادی را در ترکیب خط دفاعی اش ایجاد می کند. لطفی درباره اینکه آیا همین زوج دفاعی در بازی بعدی هم خواهد بود یا نه گفت:« نه در پارس جنوبی اصلا اینگونه نیست که از قبل بازیکنی بداند که فیکس است.»

 


او که در 16 بازی برای پارس هیچ شکستی نداشته گفت:« بله آمارش را داشتم. این زحمت همه بچه ها است و لطفی که خدا شامل حال من کرده است. از کادرفنی هم ممنون هستم که این فرصت را به من دادند.»


لطفی درباره لقب «راموس خوش شانس» هم گفت:« بچه ها و هواداران لطف دارند. من هم خیلی خوشحالم. کسی نیست که راموس را دوست نداشته باشد و یکی از الگوهای همیشگی من و خیلی ها است.»

دیدگاه‌ها