کد خبر : 1504589 | 23 بهمن 1396 ساعت 12:39 | 6.4K بازدید | 0 دیدگاه

حالا بازی با ذوب‌آهن حکم یک فینال دارد

مهدی‌خانی: پنالتی پدیده گم شد!

هافبک پدیده خراسان گفت: متاسفانه در روزی که توانستم یک پنالتی به سود پدیده بگیرم، ماحصل این پنالتی در نتیجه پایانی بازی گم شد.

به گزارش "ورزش سه"، مهدی مهدی‌خانی با بیان مطلب فوق اظهار داشت: پس از بازی با تراکتورسازی یک بازی کابوس‌وار دیگر را هم برابر پارس جنوبی جم پشت‌سر گذاشتیم و در روزی که  نیمه دوم رو خوب شروع کردیم و با پنالتی‌ای که گرفتیم از حریف پیش افتادیم متاسفانه بر روی یک اشتباه و یک غفلت دو بار دروازه‌مان باز شد.


وی افزود: ما در نیمه اول بعد از 15 دقیقه سوار بر بازی شدیم و نیمه دوم را هم خوب شروع کردیم اما داور بازی به اعتقاد من در آن لحظه تمرکز لازم را نداشت و به اشتباه پنالتی‌ای را اعلام کرد که روحیه تیم ما را خدشه‌دار کرد همانطور که بلافاصله دومین گل را هم دریافت کردیم و فقط افسوس خوردیم.


هافبک پدیده خراسان با بیان اینکه عوامل متعددی باعث افت پدیده در چند بازی اخیر این تیم شده، یادآور شد: در این چند وقت هم مشکلات داوری و هم بدشانسی باعث این نتایج شد والا حق پدیده نیست که اینجای جدول قرار گرفته باشد. البته که ما بازخواهیم گشت و انشاالله طوری نتیجه خواهیم گرفت که هواداران مشهدی این روزها را از یاد ببرند.

 

1282928


وی افزود: ما انشاالله از این به بعد باید بتوانیم از این فرصت استفاده کنیم و از بازی با ذوب‌آهن جبران ناکامی‌هایمان را در بازی‌های خانگی کرده و آینده متفاوتی را رقم بزنیم. پدیده نیروهای جوان و انرژیک زیادی دارد که توانایی این را دارند که بار دیگر این تیم را به روزهای اوج بازگردانند. ما باید از تعطیلات استفاده کنیم و خیلی بهتر از قبل کار کنیم.


مهدی‌خانی در خاتمه یادآور شد: کادر فنی و بازیکنان همدل شده‌اند تا انشاالله از این شرایط هم گذر کنیم و انشاالله از این فرصت تعطیلات برای ریکاوری دوباره روحی و روانی برای بازگشتی قدرتمندانه استفاده خواهیم کرد چراکه حالا بازی با ذوب‌آهن حکم یک فینال را دارد.

دیدگاه‌ها