کد خبر : 1504597 | 23 بهمن 1396 ساعت 13:04 | 15.6K بازدید | 0 دیدگاه

بردیف: بازی سختی در آزادی خواهیم داشت

سرمربی نسف قارشی از شرایط سخت تیمش برای تقابل با قهرمان ایران در استادیوم آزادی در اولین گام از لیگ قهرمانان گفت.

بردیف: بازی سختی در آزادی خواهیم داشت

به گزارش "ورزش سه"، بردیف، سرمربی نسف قارشی ازبکستان که با صعود از مرحله پلی آف توانست در گروه سوم این رقابت‌ها حاضر شود، اکنون در اولین گام باید برابر پرسپولیس قرار گیرد. او با حضور در نشست خبری پیش از بازی درباره آن گفت: برای ما یک بازی سختی خواهد بود و باید در استادیوم آزادی مقابل آنها قرار گیریم اما ما می‌خواهیم به یک نتیجه خوب دست پیدا کنیم.


وی ادامه داد: همانطور که می دانید ما در گروه سختی قرار گرفتیم و این برای ما که سطح پایین تری داریم افتخار بزرگی خواهد بود که برابر قدرت‌های بزرگ قرار گیریم. ما تیم جوانی هستیم و این یک آزمون بزرگ برای تیم ما خواهد بود.

 

بردیف  در مورد اینکه آیا برای تیمش شانس صعود از این گروه را قائل است اینطور گفت: همه می‌دانند که ما به دنبال بازی خوب و زیبایی خواهیم بود و به دنبال این هستیم تا در نهایت با امتیاز از استادیوم آزادی خارج شویم. تیم‌های قدرتمندی در گروه ما قرار دارند، اما بگذارید بازی‌ها پیگیری شود و بعد از آن ما در هر دیدار به دنبال شانس صعود خودمان نیز خواهیم بود.

 

سرمربی ازبکستانی با تشریح شرایط تیمش گفت: تیم جوانی هستیم و اکثر بازیکنانم در تیم المپیک هستند. دو بازیکن صرب و یک بازیکن روس در ترکیب داریم. من نمی‌توانم بگویم چه کیفیتی بازیکنانم دارند و بهتر است در بازی فردا خودتان شرایط و کیفیت آنها را مشاهده کنید.

 

بردیف در واکنش به این سوال که آیا به دنبال یک بازی صرفا تدافعی مقابل پرسپولیس خواهند بود یا خیر گفت: وقتی جلوی تیمی مثل پرسپولیس که قدرتمند است نمی‌توانم بگویم که از ابتدا برای عملکرد تهاجمی حاضر شویم اما مطمئنا با تدابیر دفاعی خاصی حاضر خواهیم شد و شما نمی‌توانید انتظار داشته باشید که 90 دقیقه در استادیوم آزادی برابر پرسپولیس به عنوان قدرت اول ایران بازی تهاجمی را به نمایش بگذاریم.

 

سرمربی نسف قارشی در ادامه حضور طرفداران پرسپولیس در بازی فردا را انگیزه بزرگی برای شاگردانش دانست:ما همیشه آرزو می‌کردیم که در استادیومی که مملو از تماشاگر باشد حاضر باشیم و این یک اتفاق خوب برای بازیکنانم خواهد بود که بهترین عملکرد خود را نشان دهند. من چهار سال پیش نیز در این استادیوم برابر استقلال بازی کردم و آرزو می‌کنم فردا کاملا استادیوم پر شود و یک بازی خوب از دو تیم شاهد باشیم. امیدوارم فردا استادیوم پر از تماشاچی باشد و یک بازی خوب از دو تیم شاهد باشیم.

دیدگاه‌ها