کد خبر : 1504604 | 23 بهمن 1396 ساعت 13:22 | 73.5K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره العین؛ همبازی صلاح و حالا پیشنهاد 30 میلیاردی

مهاجم تیم فوتبال العین امارات در فرم بسیار ایده آلی به سر می برد.

ستاره العین؛ همبازی صلاح و حالا پیشنهاد 30 میلیاردی

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال العین امارات، حریف آسیایی استقلال ایران، فرداشب رقابت های لیگ قهرمانان را با بازی در خانه تیم الهلال عربستان آغاز می کند. العین در خط حمله مهره های پرشماری دارد و عملکرد بسیار خوبی هم در زمینه گلزنی در لیگ داخلی از خود به جا گذاشته است.

 

در بین مهاجمان این تیم، یک نام ویژه به چشم می خورد؛ مهاجمی که به تازگی به العینی ها ملحق شده؛ اما بهترین عملکرد را در هفته های اخیر داشته است.


پس از اینکه مسئولان العین به دنبال خرید مهاجم در نقل و انتقالات زمستانی رفتند و موفق به جذب اشرف بن شرقی مراکشی از تیم وداد کازابلانکا نشدند، گزینه دیگری را از لیگ مصر نشانه گرفتند و در جذب او نیز موفق شدند. حسین شحات 25 ساله از تیم المقاصه مصر با مبلغ 800 هزار یورو به صورت قرضی راهی لیگ امارات و تیم العین شد. دلیل انتخاب این بازیکن از سوی العینی ها هم البته واضح بود؛ 11 گل و 5 پاس گل در 17 بازی به اندازه کافی آمار فوق العاده ای برای شحات در فصل جاری بود که زوران مامیچ را به داشتن چنین بازیکنی ترغیب کند.

 

حسین شحات پس از ورود به امارات نه تنها نیاز چندانی به آشنایی با جو لیگ و فوتبال این کشور نداشت، که با بهترین فرم ممکن کار خود را در العین آغاز کرد. شحات در یک ماهه ابتدایی حضورش در العین، آمار کم نظیر 6 گل و 4 پاس گل در 6 بازی را از خود به جا گذاشته و بدون تردید آماده ترین بازیکن حال حاضر العین است.

 

اتفاق ویژه ای که پس از ادامه درخشش برای حسین شحات افتاد، دعوت شدن به تیم ملی مصر بود. این مهاجم مصری از سوی هکتور کوپر به اردوهای آماده سازی تیم ملی پیش از جام جهانی 2018 دعوت شده و در کنار ستارگانی مثل محمد صلاح، شانس حضور در مهم ترین تورنمنت فوتبال جهان را خواهد داشت.

 

اما همانطور که انتظار می رفت این عملکرد فوق العاده، باعث رسیدن پیشنهادهایی از تیم های مختلف برای حسین شحات شده است. اگرچه العینی ها اعلام کرده اند برای تبدیل قرارداد این بازیکن از قرضی به قطعی، آمادگی کامل دارند و مشکلی در رقابت با سایر تیم های خواهان شحات نخواهند داشت، اما در این مسیر باید رقیبانی جدی را از پیش رو بردارند. علاوه بر دو تیم عربستانی که حسین شحات را زیر نظر دارند، یک پیشنهاد 6 میلیون دلاری هم از چین برای او رسیده که کار العین را سخت تر می کند. قرارداد شحات با العین تا پایان فصل اعتبار دارد و باید دید تصمیم نهایی در خصوص تیم فصل بعد او چگونه اتخاذ می شود.

 

دیدگاه‌ها