کد خبر : 1504660 | 23 بهمن 1396 ساعت 17:41 | 13.3K بازدید | 0 دیدگاه

سوپرواکنش‌های مظاهری ناجی ذوبی‌ها در نیمه اول

دروازه بان ذوب آهن دو بار با واکنش های دیدنی خود مانع گلزنی الدحیل قطر شد تا ذوبی ها نیمه اول را به سلامت به پایان برسانند.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از گلزنی استنلی کی روش در دقیقه 13 و جلو افتادن ذوب آهن مقابل الدحیل، بازیکنان این تیم قطری خیلی زود برای جبران نتیجه جلو کشیده و دروازه محمدرشید مظاهری را تهدید کردند. آنها با فشار زیاد خود موفق شدند در دقیقه هجدهم یک خطای چسبیده به محوطه جریمه به دست بیاورند و در این دقیقه کندی مندس پشت این توپ قرار گرفت و با شوتی استثنایی دروازه ذوبی ها را تهدید کرد اما سوپر واکنش رشید مظاهری باعث شد تا این توپ راهی به دروازه ذوبی ها پیدا نکند.


دروازه بان ملی پوش سبزپوشان با حرکت به موقع به سمت راست خود و شیرجه ای بلند توپ را به زیبایی هرچه تمام تر با دست مخالف به کرنر فرستاد تا میزبان را در رسیدن به گل تساوی ناکام بگذارد.


به غیر از این موقعیت، در آخرین دقایق نیمه اول و بر اثر اشتباه مدافعان ذوبی ها و تعلل آنها در دفع توپ، موقعیت دیگری برای الدحیل به وجود آمد اما یک بار دیگر مظاهری با واکنش به موقع و شیرجه بلند خود، این بار به سمت چپ، یک بار دیگر مانع از ورود توپ به دروازه نماینده ایران شد.

 

 

 


عکس ها: امیرحسین خیرخواه

دیدگاه‌ها