کد خبر : 1504759 | 24 بهمن 1396 ساعت 00:22 | 19.2K بازدید | 0 دیدگاه

چلسی 3-0 وست بروم؛ نفس راحت کونته

چلسی در دیداری خانگی موفق شد با نتیجه 3-0 وست بروم را شکست بدهد و به رتبه چهارم جدول لیگ برتر صعود کند.

چلسی 3-0 وست بروم؛ نفس راحت کونته

به گزارش "ورزش سه"، آبی ها که در دو دیدار قبلی شان شکست خورده بودند، در دیدار امشب نمایش بهتری داشتند و در نهایت توانستند به یک پیروزی راحت دست پیدا کنند.

 

چلسی بازی را بهتر آغاز کرد و در دقایق ابتدایی توپ و میدان را در اختیار داشت اما این تیم میهمان بود که می توانست در دقیقه 4 به گل برسد اما ضربه جی رودریگز راهی به چهارچوب دروازه آبی ها پیدا نکرد. حملات وست بروم ادامه پیدا کرد و این تیم دو موقعیت خطرناک دیگر روی دروازه چلسی ایجاد کرد؛ اما باز هم به گل نرسید.

 

در دقیقه 11 و روی اشتباه ویکتور موزس، جی رودریگز صاحب موقعیت شد؛ اما باز هم نتوانست از این موقعیت استفاده کند.

در ادامه بار دیگر بازیکنان چلسی بازی را در دست گرفتند و بعد از اینکه الیویه ژیرو یکی دو موقعیت خطرناک را از دست داد، سرانجام ادن هازارد در دقیقه 25 توانست گل اول را برای چلسی به ثمر برساند. روی یک و دو با سسک فابرگاس بود که هازارد صاحب موقعیت شد و با یک شوت دقیق، توپ را به گوشه دروازه وست بروم فرستاد.

 

 

1283104

 

برتری چلسی بعد از این گل هم ادامه پیدا کرد و این تیم می توانست در همان نیمه اول به گل های بعدی برسد؛ اما این اتفاق رخ نداد و نیمه اول با همان یک گل به سود میزبان به پایان رسید.

 

در نیمه دوم هم چلسی شروع بهتری داشت؛ اما بعد از سپری شدن دقایق ابتدایی، بازیکنان میهمان پیش کشیدند و چند موقعیت خوب روی دروازه چلسی ایجاد کردند؛ اما نتوانستند به گل برسند.

 

در مقابل این چلسی بود که در دقیقه 63 توانست توسط ویکتور موزس به گل برسد. روی حرکتی که خود موزس از سمت راست آغاز کرده بود، در نهایت با یک بغل پای ساده توانست کار را تمام کند.

 

بعد از این گل هم حملات چلسی ادامه داشت و این تیم در دقیقه 71 به گل سوم رسید. ادن هازارد که در سمت چپ محوطه جریمه وست بروم صاحب توپ شده بود، با یک شوت تماشایی، حساب کار را 3-0 کرد.

 

در ادامه باز هم این بازیکنان میزبان بودند که موقعیت های بهتری روی دروازه حریف ایجاد کردند؛ اما توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و بازی با همان سه گل به سود چلسی به پایان رسید.

دیدگاه‌ها