کد خبر : 1504915 | 24 بهمن 1396 ساعت 18:23 | 7.3K بازدید | 0 دیدگاه

پرسپولیس برای دهمین بار گل اول را زد

در 17 بازی سرخ ها با برانکو ایوانکوویچ، آن ها 10 بار گل اول را به حریفان زده اند.

پرسپولیس برای دهمین بار گل اول را زد

به گزارش "ورزش سه"، گادوین منشا موفق شد با ضربه سری دیدنی، دروازه تیم نسف قارشی ازبکستان را باز کند تا قرمزپوشان نیمه اول را با پیروزی به رختکن بروند.

 

از زمان حضور برانکو در پرسپولیس، این دهمین بار بود که آن ها در بازی آسیایی گل اول را به حریفان زده اند. اولین بار محمد نوری در دیدار با بنیادکار گل اول را به ثمر رساند و در نهایت هم سرخ ها پیروز شدند.

 

سپس الهلال را در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان دو فصل پیش با تک گل دقیقه نود مدافع حریف شکست دادند. سپس در اولین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان 2017 بازهم گل اول را زدند؛ اما آبی پوشان ریاض در آخرین دقایق، موفق به جبران شدند.

 

آن ها در دو بازی رفت و برگشت برابر الوحده نیز در شروع مسابقه گلزنی کردند و در نهایت هم 3 امتیاز به نام پرسپولیس نوشته شد؛ اما عکس این اتفاق در بازی با الریان رخ داد.

 

بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی نیز در دوحه قطر برگزار شد و این بار مدافع لخویا اولین و تنها گل بازی را زد تا حکم صعود پرسپولیس به هشت تیم برتر امضا شود.

 

در بازی برگشت مرحله یک چهارم و نیمه نهایی هم این اتفاق افتاد و در بازی با الاهلی علی علیپور و مقابل الهلال، گادوین منشا این مهم را انجام دادند.

دیدگاه‌ها