کد خبر : 1504919 | 24 بهمن 1396 ساعت 17:39 | 22.9K بازدید | 0 دیدگاه

کنعانی‌زادگان: تمرین در تیم ملی نبود، برنمی‌گشتم

مدافع فوتبال ایران می‌گوید پک و مجموعه تیم ملی مانند خانه بازیکنان است و تمریناتی که در آنجا زیر نظر کادر فنی انجام می‌شود کمک بزرگی به آماده‌سازی بازیکنان می‌کند.

کنعانی‌زادگان: تمرین در تیم ملی نبود، برنمی‌گشتم

به گزارش "ورزش سه"، محمدحسین کنعانی‌زادگان درباره مطرح شدن نامش در برنامه دیشب 90 و درباره اینکه آیا صحت داشت که تو در مجموعه تمرینی تیم ملی تنها تمرین می‌کردی به "ورزش سه" گفت: حقیقتش این است که من تنها نبودم. وریا غفوری، امید ابراهیمی و حتی رامین رضاییان در برهه‌ای که تیم نداشتند در آنجا زیر نظر کادر فنی و کادر پزشکی تیم ملی تمرین می‌کردیم و نمی‌دانم چرا به یکباره اسم من برجسته شد.


وی افزود: وقتی رباط پایم پاره شد از کادر فنی تیم ملی درخواست کردم برای رفع آسیب‌دیدگی و برگشتن به میدان و اینکه به لحاظ بدنی عقب نیفتم در مجموعه پک و زیر نظر کادر پزشکی و کادر فنی تمرین کنم که خوشبختانه این درخواست من مورد موافقت قرار گرفت و توانستم زیر نظر سباستین تمرینات بسیار خوبی انجام دهم. البته ناگفته نماند کلینیک باشگاه استقلال هم به من خیلی کمک کرد؛ اما زیر نظر سباستین به آمادگی کامل رسیدم و حتی بعد از این تمرینات در تیم ملی برابر توگو هم بازی کردم و پاس گل دوم را هم در آن بازی دادم.


کنعانی‌زادگان با بیان اینکه اگر این برنامه تمرینی زیر نظر کادر فنی نبود، نمی‌توانستم با شرایط خوب برگردم، گفت: شما کافی است یک بار در پک حاضر شوید و شرایطی که آنجا با مدیریت کی‌روش فراهم شده را ببینید تا متوجه صحبت من شوید. بازیکنان در این مکان و زیر نظر کادر فنی که مدام به صورت حرفه‌ای به بازیکنان سرویس می‌دهند، آرامش دارند و می‌توانند به شرایط مورد نظر دست پیدا کنند.

دیدگاه‌ها