کد خبر : 1504969 | 24 بهمن 1396 ساعت 20:21 | 30.3K بازدید | 0 دیدگاه

در مورد مسائل مالی از آقای گرشاسبی بپرسید؛

ماهینی: خواسته‌ها رفع شود همه می‌مانند

حسین ماهینی مدافع تیم پرسپولیس می گوید که اگر خواسته های برحق بازیکنان تیم رفع شود، همه دوست دارند به همکاری خود ادامه دهند.

ماهینی: خواسته‌ها رفع شود همه می‌مانند

به گزارش "ورزش سه"، حسین ماهینی هافبک دفاعی سرخپوشان در دیدار برابر نسف قارشی در میکسدزون خبری ورزشگاه آزادی به خبرنگاران در مورد کسب پیروزی ارزشمند در اولین گام گفت: اول اینکه جا دارد به هوادارانمان تبریک بگویم این پیروزی را. همیشه بازی اول سخت بوده ولی خدا را شکر که با برد شروع کردیم.


وی در مورد بالا رفتن توقعات هواداران به دلیل نمایش های خوب فصل گذشته عنوان کرد: خب ما تجربه ی خوبی از بازی های فصل گذشته داشتیم و توانستیم به جمع 4 تیم برویم، ولی متاسفانه در بازی الهلال چند بازیکن محروم داشتیم و به آن شکل باختیم و نتوانستیم به فینال برسیم. اما الان تیم خیلی خوب و سرحالی داریم و تجربه ی خوبی هم کسب کردیم و امیدوارم با کمک مدیریت و کادر فنی و بچه ها به چیزی که لیاقت هوادارانمان است، برسیم.


مدافع جنوبی در مورد نگرانی هایی که در مورد تمدید قرارداد بازیکنان وجود دارد، عنوان کرد: همه ی بچه ها دوست دارند بمانند، چون همانطور که گفتم تیم خیلی خوبی داریم و به نظرم این تیم حداقل باید سه چهار سال دیگر کنار هم بازی کند؛ ولی بچه ها یک سری خواسته هایی دارند که منطقی هم هست و فکر نکنم مشکل خاصی در این خصوص باشد. در تمرین هم که با بچه ها صحبت می کنیم، همه دوست دارند در تیم بمانند.


ماهینی در مورد بازی کردن یا نکردن برخی بازیکنان و اینکه آیا این موضوع باعث ترک تیم توسط برخی بازیکنان نمی شود، اظهار داشت: نه اصلا همچین چیزی نیست و اصلا صحبتی راجع به این مسائل نشده. آقای برانکو هر روز تمرینات را می بیند و هر چه بگوید همه ی بچه ها قبول می کنند. حتی اگر یک نفر هم بازی نکند، انسجام تیمی را داریم. همه هم با هم دوست و رفیق هستیم و می بینید که نتایج خوبی هم می گیریم.


مدافع سرخپوشان در مورد دیدار برابر السد افزود: السد تیم خوبی است و بازیکنان خوبی دارد و در لیگشان هم شرایط خوبی دارد و امیدوارم نتیجه خوبی بگیریم.


ماهینی در پایان در خصوص اینکه آیا شرایط مالی تیم مناسب است و پرداختی انجام شده یا خیر به خبرنگاران گفت که در این مورد پاسخی نمی دهد و بهتر است از آقای گرشاسبی در این مورد بپرسید.

دیدگاه‌ها