کد خبر : 1505038 | 25 بهمن 1396 ساعت 09:27 | 35.1K بازدید | 0 دیدگاه

محرمی- انصاری؛ همان الماس قابل انتظار

دو مدافع کناری پرسپولیس روز گذشته به بهترین شکل ممکن منطبق با سیستم به کار گرفته از سوی کادرفنی در این تیم به نمایش پرداختند.

محرمی- انصاری؛ همان الماس قابل انتظار

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس روز گذشته با سه گل موفق شد نسف قارشی ازبکستان را از پیش رو بردارد تا گام اول در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا را محکم بردارد و تنها نماینده پیروز ایران در روز اول لقب گیرد.
سه گل پرسپولیس در این دیدار توسط وحید امیری، صادق محرمی و محمد انصاری پایه‌ریزی شد و نکته جالب توجه این مساله بود که دو مدافع کناری سرخپوشان به بهترین شکل ممکن توانستند در فاز تهاجمی این تیم نمایش دهند.


پرسپولیس که با سیستم 2-4-4 خطی برابر نسف قارشی قرار گرفته بود، نیاز مبرمی به فعالیت بالای دو مدافع کناری خود و اضافه شدن به موقع آنها به فاز تهاجمی تیم داشت. مساله‌ای که در سیستم موسوم به الماس به خوبی توسط صادق محرمی و محمد انصاری به اجرا درآمد و آنها روی نفوذهای خود موفق شدند دو گل این تیم را روی قدرت تصمیم‌گیری و ضربه زدن علی علیپور پایه‌گذاری کنند.


صادق محرمی که پیش از این کمترین سود را از ارسال‌های خود داشت و معمولا نفوذهایش بدون نتیجه باقی‌ می‌ماند، اکنون هم در لیگ برتر و هم در آسیا توانسته به خوبی مهاجمان تیمش را صاحب موقعیت کند و دومین پاس گل خود در پرسپولیس را ثبت کرده است. محمد انصاری نیز در سمت مقابل با همکاری جالب‌توجه‌اش با وحید امیری در جدال مقابل نسف قارشی نیز موفق عمل کرد و در نهایت روی یکی از نفوذهایش تیمش را به موفقیت در این بازی رساند. مطمئنا در ادامه نیز حضور و فعالیت این دو مدافع کناری می‌تواند بیش از همه روی گل‌های تیم اثرگذار شود.

دیدگاه‌ها