کد خبر : 1505060 | 25 بهمن 1396 ساعت 09:40 | 56.9K بازدید | 0 دیدگاه

خشمگین و پراسترس مثل موقشنگ آلمانی

شفر ایستاده استقلال را صدرنشین کرد(عکس)

پیرمرد آلمانی که دوست نداشت آغاز مسیر آسیایی با شکست همراه باشد در ورزشگاه جاسم بن حمد تا لحظه آخر ایستاد و جنگید تا در نهایت به آن چه می خواست، رسید.

شفر ایستاده استقلال را صدرنشین کرد(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، استقلال با قرار گرفتن در گروه مرگ لیگ قهرمانان آسیا درست مثل لیگ برتر چالشی مرگبار پیش روی وینفرد شفر قرار داد. مردی باتجربه و کاربلد که به عنوان وارث منصوریان تیم درب و داغان از نظر روحی- روانی همین طور فنی و تاکتیکی را تحویل گرفته بود که در طول چند ماه گذشته که روی نیمکت رهبری استقلال نشست تنها تیمش را با این هدف آماده کرد که بتواند در آسیا دوباره عرض اندام کند.


مرد سرشناس و خوش قیافه آلمانی دیشب در ورزشگاه جاسم بن حمد، شاگردانش را در حالی به مصاف رقیب سرشناس و پرادعای قطری فرستاد که بسیاری منتظر بودند تا شاهد نمایش متفاوتی از شاگردان او در لیگ قهرمانان باشند؛ آن هم در استارت برای سربلندی در گروه مرگ. استقلال با تفکرات تاکتیکی شفر خوب شروع کرد، بد ادامه داد و در نهایت به موقع جریان بازی را در دست گرفت و توانست در آخرین دقایق از شکست بگریزد.


در تمام طول دقایق این بازی پرافت و خیز و جذاب، پیرمرد آلمانی با صورتی سرخ از زور فشارهای عصبی با همان ژست همیشگی که توام بود با دادو فریاد بر سر بازیکنان، خشم آلود، ایستاده با حریف قطری و تفکرات مربی سرشناس دانمارکی جنگید تا بالاخره به یک امتیاز که حق او و شاگردانش بود، برسد. 


فشار و استرس ناشی از این بازی و حساسیت های آن در گروه مرگ به قدری زیاد بود که وینفرد شفر لحظاتی از کوره در می رفت و کسی جرات نمی کرد در آن لحظات دور و بر این مربی حاضر شود تا خشم او بر سر بطری های آب معدنی کنار زمین خالی شود! حرکاتی که خود شفر بعد از بازی آنها را طبیعی و دلیلی برای تهییج شاگردانش برای تلاش بیشتر در راه فرار از شکست، تلقی کرد.


با نمایشی که از استقلال وینفرد شفر در جریان جدال با الریان مشاهده شد، می توان این گونه برداشت کرد که آبی های پایتخت در گروه مرگ آسیا چندان هم برای صعود بی شانس نیستند؛ به خصوص که دیگر بازی بزرگ این گروه نیز با تساوی بدون گل به پایان رسید تا پیرمرد آلمانی و شاگردانش رقابت ها را با صدرنشینی غیرمنتظره استارت بزنند، یکه تازی که می تواند اعتماد به نفس و روحیه این تیم را برای بازی هفته آینده با الهلال به اوج برساند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

عکس ها: امیرحسین خیرخواه

دیدگاه‌ها