کد خبر : 1505074 | 25 بهمن 1396 ساعت 10:32 | 6.2K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی پورتو - لیورپول

دو تیم پورتو و لیورپول، امشب در ورزشگاه دراگائو شهر پورتو به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی پورتو - لیورپول

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان کلوپ که به عنوان تیم اول به این دور از رقابت ها صعود کردند، با قرعه نسبتا آسانی روبرو شدند و شانس خوبی برای صعود خواهند داشت. لیورپول فصل پرفراز و نشیبی را تا به اینجا سپری کرده و در لیگ برتر فعلا توانسته در بین چهار تیم خود را حفظ کند. آنها که برای اولین فصل با کلوپ در چمپیونزلیگ حضور دارند، امیدوارند با اتکا به دانش  بالای سرمربی آلمانی، عملکرد خوبی در این رقابت ها داشته باشند.

 

 

1280007

 

 

در آن سو پورتو همواره ثابت کرده تیم خطرناکی در چمپیونزلیگ است و توانسته نتایج درخشانی مقابل برخی تیم‌های قدرتمند کسب کند. حال آنها میزبان لیورپول هستند و امیدوارند بتوانند در خانه، دروازه خود را مقابل خط حمله آتشین لیورپول حفظ کنند.

 

دو تیم تا به حال، 5 بار به مصاف یکدیگر رفته اند که سهم لیورپول 2 پیروزی بوده و پورتو یک پیروزی مقابل حریف خود کسب کرده است. دو دیدار دیگر دو تیم با تساوی به پایان رسیده است. امره جان به علت محرومیت نمی‌تواند تیمش را همراهی کند و احتمال غیبت جوزف گومز نیز وجود دارد. فیلیپه نیز به علت محرومیت قادر به همراهی پورتو نیست و حضور مارکانو، ابوبکر، پریرا و آندره نیز در هاله ای از ابهام قرار دارد.

 

ترکیب احتمالی:

 

1283439

دیدگاه‌ها