کد خبر : 1505108 | 25 بهمن 1396 ساعت 11:53 | 9K بازدید | 0 دیدگاه

او فقط یک نکته فنی را به من گفت

شربتی: ساغلام از عملکردم مقابل الاهلی ناراضی نبود

مدافع تیم تراکتورسازی اعلام کرد ساغلام از عملکردش در بازی با الاهلی راضی بوده است.

شربتی: ساغلام از عملکردم مقابل الاهلی ناراضی نبود

به گزارش "ورزش‌سه"، در اواسط نیمه اول دیدار تراکتورسازی و الاهلی ارطغرول ساغلام سرمربی ترکیه ای نماینده ایران رضا شربتی مدافع خود را به کنار زمین فراخواند و با او صحبت هایی انجام داد. همین مساله شائبه ناراضی بودن ساغلام از عملکرد شربتی را به وجود آورد اما مدافع تراکتورسازی این موضوع را رد می کند.


شربتی در توضیح این ماجرا به "ورزش سه" گفت: «ساغلام مرا به کنار زمین فراخواند و با من حرف زد اما این دلیل نمی شود که از عملکردم ناراضی باشد. سرمربی در جریان بازی استرس دارد و مدام با بازیکنانش حرف می زند. او یک نکته فنی را به من گوشزد کرد و هیچ مساله دیگری وجود نداشت.»


وی ادامه داد: «ساغلام حتی در پایان بازی نیز در رختکن به من خسته نباشید گفت و از عملکردم رضایت داشت. او حتی گفت قسمت نبوده برنده بازی باشیم. هیچ موضوع دیگری نیز مطرح نبود. حتی هواداران نیز در صفحه شخصی ام از عملکرد من راضی بودند و یک نفر هم ندیدم که بگوید شربتی بد بازی کرده است. البته نمی‌گویم اشتباه نداشتم، اما در کل بازی بدی انجام ندادم.»


شربتی در پایان افزود: «دوست داشتم در اولین تجربه آسیایی ام برنده از زمین خارج شویم اما قسمت نبود. ما بازی خوبی انجام دادیم و موقعیت هایی هم داشتیم که به گل تبدیل نشد. امیدوارم در آینده این شکست را جبران کنیم و روزهای خوبی را برای هواداران رقم بزنیم.»

دیدگاه‌ها